aslında ben de ortak kullanımdan ve beraber hareket etmekten yanayım ama bu sisteme alışkın olmadığımdan acaba hep böyla midir diye düşündüm.zaten sınıfta herşeyin ayrı kullanılmsı yüzünden sınıfta birsürü dolap var ve ne köşe oluşturulmuş ne de duvarlar verimli bir şekilde kullanılmış . biraz bu konuda sıkıntı yaşayacak gibiyim sanki.


LinkBack URL
About LinkBacks


Alıntı ile Cevapla