Ev arkadaşım bir köy okulunda müdür yetkili öğretmen. Yalnız okulunda sadece bir tane anasınnıfı var tek şube yani. Şimdi 2.dönem için zümre toplantısı yapacak ancak okulda tek okulöncesi öğretmeni olduğu için bu nasıl olacak arkadaşlar? Başka bir okulun zümresine katılıp tutanağı kendi dosyasında mı tutacak? Blgisi olan varsa yardımcı olursanız çok sevinirm.

Teşekkürler