BEN DE ZÜMREDAŞIMI ÇOK SEVİYORUM
BİZİM AVANTAJLARIMIZDAN BİRİ TEK DÖNEMLİ OLMAMIZ
İKİMİZİN DE SINIFI AYRI VE AYNI SAATLERDE ÇALIŞIYORUZ
UMARIM ÖNÜMÜZDEKİ YIL DA BİZİM OKULDA GÖREV ALIR