Tek Şubenin Zümresi Nasıl Oluyor?


             

İletişim


 05xx xxx xx xx


vbnetron


[email protected]

×

Tek Şubenin Zümresi Nasıl Oluyor?

Hybrid View

  • #1
    Emine TURAN TUNÇ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    21.March.2009
    Nereden
    İSTANBUL
    Mesajlar
    28,261
    @Emine TURAN TUNÇ







    BEN DE ZÜMREDAŞIMI ÇOK SEVİYORUM
    BİZİM AVANTAJLARIMIZDAN BİRİ TEK DÖNEMLİ OLMAMIZ
    İKİMİZİN DE SINIFI AYRI VE AYNI SAATLERDE ÇALIŞIYORUZ
    UMARIM ÖNÜMÜZDEKİ YIL DA BİZİM OKULDA GÖREV ALIR

  • #2
    mugge2003 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    20.August.2009
    Mesajlar
    326
    @mugge2003







    bencede zümre ile çalışmak çok zor. bizde dört zümreyiz. bir tanesi herşeyden bıkmış. hiç bir şey yapmamıza izin vermiyor. aynısını kendi velileride ister diye. sürekli sorun çıkarıyor.

  • YORUM BIRAKMAK İÇİN ÜYE OLMALISINIZ !

    ÜYE OLMAK İÇİN TIKLA

    Benzer Konular

    1. tam gün çalışma nasıl oluyor
      Konu Sahibi ahgs Forum HAKLARIMIZI ARAYALIM
      Cevap: 1
      Son Mesaj : 15.November.2012, 22:53
    2. il içi tayin de işlem sırası nasıl oluyor
      Konu Sahibi kırkpare Forum ATAMALAR VE TAYİN İSTEMLERİ
      Cevap: 1
      Son Mesaj : 25.July.2012, 00:00
    3. Ales'te Açıköğretim Durumları Nasıl Oluyor??
      Konu Sahibi "sessizlik" Forum ALES
      Cevap: 2
      Son Mesaj : 30.December.2011, 19:26
    4. sene sonu zümresi
      Konu Sahibi aniş Forum PLAN ve FORM İSTEKLERİ
      Cevap: 2
      Son Mesaj : 18.June.2010, 08:58
    5. kadroya geciş nasıl oluyor
      Konu Sahibi nese87 Forum SÖZLEŞMELİ ÖĞRETMEN SORUNLARI
      Cevap: 9
      Son Mesaj : 19.December.2009, 20:07

    Yetkileriniz

    • Konu Acma Yetkiniz Yok
    • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
    • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
    • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
    •  

    Giriş

    Facebook ile Baglan Giriş