BEN DE ZÜMREDAŞIMIÇOK SEVİYORUM
BİZİM AVANTAJLARIMIZDAN BİRİ TEK DÖNEMLİ OLMAMIZ
İKİMİZİN DE SINIFI AYRI VE AYNI SAATLERDE ÇALIŞIYORUZ
UMARIM ÖNÜMÜZDEKİ YIL DA BİZİM OKULDA GÖREV ALIR
bencede zümre ile çalışmak çok zor. bizde dört zümreyiz. bir tanesi herşeyden bıkmış. hiç bir şey yapmamıza izin vermiyor. aynısını kendi velileride ister diye. sürekli sorun çıkarıyor.