evet arkadaşım sana katılıyorum gerçekten aynı sınıfı paylaşmak çok zor.hele bide karşındaki insan kıskanç sa dahada zor benm başımda var bir an önce atama dönemim gelsede kurtulsam diye dua ediyorum ) birşey daha sorucam çalışma saatlerini nasıl paylaştınız?????