evet arkadaşım sana katılıyorum gerçekten aynı sınıfı paylaşmak çok zor.hele bide karşındaki insan kıskanç sa dahada zor benm başımda var bir an önce atama dönemim gelsede kurtulsam diye dua ediyorum) birşey daha sorucam çalışma saatlerini nasıl paylaştınız?????


LinkBack URL
About LinkBacks


) birşey daha sorucam çalışma saatlerini nasıl paylaştınız?????
Alıntı ile Cevapla