Profil bilgileri: asyalım - Önce Okul Öncesi Ekibi Forum Sitesi - Biz Bu İşi Biliyoruz


             

İletişim


 05xx xxx xx xx


vbnetron


[email protected]

×
Hiç yeni etkinlik yok

32 Ziyaretci Mesajı

  1. Cevapla
    merhaba ben staj için hikaye anlatma tekniklerine bakıyordum sizin televizyon şeridinizi gördüm çok beğendim emeklerine ellerinize sağlık televizyon şeridini nasıl hazırladınız bende stajımda uygulamak istiyorum şimdiden çok teşekkürlerr
  2. Cevapla
    merhaba tv seridi uygulamanı gordum. bnmde o calısmadan yapmam gerekıyor acaba materyal konusunda bana yardımcı olabılırmısın?sımdıden cok tesekkurler
  3. Cevapla
    arkadaşlar kış mevsimi ile ilgili şarkı bulamadım..yardımcı olursanız sevinirim..
  4. Cevapla
    istediğimi bulamıorum yaa
  5. Cevapla
    merhabalar
  6. Cevapla
    slm hocam aof mezunu musunuz?
  7. Cevapla
    slm cnmmm sende asi fanatigisin galiba tanışmak dileğiylee
  8. Cevapla
    slm canım ben duygu sende benim gibi asi fanatiğiydin galiba avatara bakılırsa
  9. Cevapla
    bööööööööööööö korktunmu
  10. Cevapla
    geçersin canım benim böyle düşünerek kendini umutsuzluga bırakma,,,ben sana güveniyorumm tatlı arkadaşım dua edicem senın ıcın öptüm kuzum seni
Görülen Ziyaretci mesajı 1 to 10 of 32
Sayfa 1 Toplam 4 Sayfadan 123 ... Sonuncu
Sayfa 1 Toplam 4 Sayfadan 123 ... Sonuncu
asyalım Hakkinda

Temel Bilgiler

Signatürü


Seni hastalığımda sağlığımda da yanımda görmelyim
Güneşin doğduğunu da battığını da senle izlemeliyim
Yanabilir saltanatlar olsun yeniden yaparız
Bizde bu sevda sürdükçe ölsek de yanyanayız


İstatistik


Mesaj adeti
Mesaj adeti
1,254
Günlük Ortalama Mesajlar
0.23
Ziyaretci Mesajı
Toplam Mesaj
32
En yeni mesaj
11.Mart.2012
Genel Bilgiler
Son Aktivitesi
10.Ocak.2010
Üyelik tarihi
20.Mart.2009
Tavsiye Puanı
0

14 Arkadaşlar

  1. Arz 

    ÜYE

    Arz
  2. baby girl 

    ÜYE

    baby girl
  3. bayanboncuk83 

    ÜYE

    bayanboncuk83
  4. d kara 

    ÜYE

    d kara
  5. egelim 

    ÜYE

    egelim
  6. esra karaman 

    ÜYE

    esra karaman
  7. gulcinnnnn 

    TEMSİLCİ

    gulcinnnnn
  8. lucifer 

    TEMSİLCİ

    lucifer
  9. mavilim.mavilim
  10. Meltem YANIKOĞLU 

    YÖNETİM KURULU

    Meltem YANIKOĞLU
Arkadaşlar gösterme 1 to 10 of 14

Giriş

Facebook ile Baglan Giriş