Profil bilgileri: asyalım - Önce Okul Öncesi Ekibi Forum Sitesi - Biz Bu İşi Biliyoruz


             

İletişim


 05xx xxx xx xx


vbnetron


[email protected]

×
Hiç yeni etkinlik yok

32 Ziyaretci Mesajı

  1. Cevapla
    tatlım valla arkadastan geldı banada virüs ama format attırcam başka adres kullanmıyorum eskiden vardı ama iptal ettirdim,bütün arkadaşlarıma gidiyo malesef çok üzgünüm,ama kabul etmediğin sürece zarar vermez bilgisayarına,valla senle konusmayı özledim heebu arada sınavların nası geçti sekercım?
  2. Cevapla
    nerdesın canım ya( ne zamandır konusamıyoruz kayıp oldun yani) en son gecen pazar gorusmustuk ortalarda yoksunn aaaa özledikkkk
  3. Cevapla
    çılgın arkadaşım nerelerdesin nasılsın görüşemedik yaa
  4. hocam site adı olduğu için şirinler resimlerini sildim..başka site isimleri reklama girdiği için silipte yüklüyoruz..
  5. Cevapla
    Balarısı'nın ücretsiz okul öncesi eğitim kataloglarının
    size gönderilmesini istiyorsanız lütfen adresinizi bildiriniz.
    Balarısı iyi günler diler.
  6. Cevapla
    Nasıl gidiyor 4.sınıf? Staj ve dersler birde kpss.....
  7. Cevapla
    Merhaba asyalım.Sanırım açıkögretim 4.sınıftaydın.Öbür siteden hatırladıgım kadarıyla....
  8. Cevapla
    aldım canım bakıyorum hemen...
  9. merhaba nasılsın
  10. Cevapla
    merhaba canım
Görülen Ziyaretci mesajı 21 to 30 of 32
asyalım Hakkinda

Temel Bilgiler

Signatürü


Seni hastalığımda sağlığımda da yanımda görmelyim
Güneşin doğduğunu da battığını da senle izlemeliyim
Yanabilir saltanatlar olsun yeniden yaparız
Bizde bu sevda sürdükçe ölsek de yanyanayız


İstatistik


Mesaj adeti
Mesaj adeti
1,254
Günlük Ortalama Mesajlar
0.23
Ziyaretci Mesajı
Toplam Mesaj
32
En yeni mesaj
11.Mart.2012
Genel Bilgiler
Son Aktivitesi
10.Ocak.2010
Üyelik tarihi
20.Mart.2009
Tavsiye Puanı
0

14 Arkadaşlar

  1. Arz 

    ÜYE

    Arz
  2. baby girl 

    ÜYE

    baby girl
  3. bayanboncuk83 

    ÜYE

    bayanboncuk83
  4. d kara 

    ÜYE

    d kara
  5. egelim 

    ÜYE

    egelim
  6. esra karaman 

    ÜYE

    esra karaman
  7. gulcinnnnn 

    TEMSİLCİ

    gulcinnnnn
  8. lucifer 

    TEMSİLCİ

    lucifer
  9. mavilim.mavilim
  10. Meltem YANIKOĞLU 

    YÖNETİM KURULU

    Meltem YANIKOĞLU
Arkadaşlar gösterme 1 to 10 of 14

Giriş

Facebook ile Baglan Giriş