Profil bilgileri: asyalım - Önce Okul Öncesi Ekibi Forum Sitesi - Biz Bu İşi Biliyoruz


             

İletişim


 05xx xxx xx xx


vbnetron


[email protected]

×
Hiç yeni etkinlik yok

32 Ziyaretci Mesajı

  1. Cevapla
    canıım benım nasılsın?nasıl gıdıyo hayat? gorusemıyoaz artık yaaa adresımı bı daha ekle sen olurmufinallerin nasıl geldi ? inş güzeldir tatlım merak ettim..aeo görüsürüz bitanem
  2. Cevapla
    tatlımmm benim çok saol yaaaa canım arkadaşım,ben hiç kendimi umutlandırmıyorum canım yaa boşuna beklemeyeyim diye ama hayırlısı bakalım sonuclar ne gösterirsen üzülme şekerimm benimmm
  3. Cevapla
    valla canım iç açıcı değildi birşey çıkacağını sanmıyorum moralim çok bozuk
  4. Cevapla
    seni bu oyunda geçicem
  5. Cevapla
    :P:Pbiraz yaramazlık yapayım
  6. benim ki farklı kolbastı ama sözlü kaptan yılmazın yani yasak mı diye sordum da
  7. Cevapla
    canım kolbasti müziği var...gamze yüklemişti o şarkıyı..
    diğer müzik etkinliklerine bakabilirsin..
  8. Cevapla
    aayyy canım benim
  9. Cevapla
    çok saol tatlım benim biliyom saolasın,iyiki varsın
  10. Cevapla
    geçersin tatlım benim merak etme,bak sımdı ıcıme bı suphe dustu hee olmazsa sıfremı degıstıreyım adresı ıptal edemıyorum malesef
Görülen Ziyaretci mesajı 11 to 20 of 32
asyalım Hakkinda

Temel Bilgiler

Signatürü


Seni hastalığımda sağlığımda da yanımda görmelyim
Güneşin doğduğunu da battığını da senle izlemeliyim
Yanabilir saltanatlar olsun yeniden yaparız
Bizde bu sevda sürdükçe ölsek de yanyanayız


İstatistik


Mesaj adeti
Mesaj adeti
1,254
Günlük Ortalama Mesajlar
0.23
Ziyaretci Mesajı
Toplam Mesaj
32
En yeni mesaj
11.Mart.2012
Genel Bilgiler
Son Aktivitesi
10.Ocak.2010
Üyelik tarihi
20.Mart.2009
Tavsiye Puanı
0

14 Arkadaşlar

  1. Arz 

    ÜYE

    Arz
  2. baby girl 

    ÜYE

    baby girl
  3. bayanboncuk83 

    ÜYE

    bayanboncuk83
  4. d kara 

    ÜYE

    d kara
  5. egelim 

    ÜYE

    egelim
  6. esra karaman 

    ÜYE

    esra karaman
  7. gulcinnnnn 

    TEMSİLCİ

    gulcinnnnn
  8. lucifer 

    TEMSİLCİ

    lucifer
  9. mavilim.mavilim
  10. Meltem YANIKOĞLU 

    YÖNETİM KURULU

    Meltem YANIKOĞLU
Arkadaşlar gösterme 1 to 10 of 14

Giriş

Facebook ile Baglan Giriş