Lisans Tamamlamada Son Durum - Sayfa 16


             

İletişim


 05xx xxx xx xx


vbnetron


[email protected]

×

Lisans Tamamlamada Son Durum

Hybrid View

  • #1
    dlkmuti - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    21.June.2010
    Mesajlar
    41
    @dlkmuti







    mukocan arkadaşım sabırlarımız taşmak üzere germe bizi rica ediyorum. benimde teyzemgil dediydi olacakmış diye .... !!! sabır lütfen

  • #2
    Kübra AKÇİMEN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    16.June.2009
    Nereden
    umut şehrii
    Mesajlar
    16,879
    @Kübra AKÇİMEN







    arkadaşlıklar kesin bir bilgi ve kaynağınız olmadan bu tür haberleri mümkünse paylaşmayalım!!!!

  • #3
    BURCU-BAŞKAL - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    13.June.2009
    Nereden
    İZMRRR
    Mesajlar
    6,266
    @BURCU-BAŞKAL







    arkadaşlar arkadaşım söyledi vs lerle bu gemi yüümez remzi inanlı dan böylebi açıklama gelmediği sürece kulak asmayın!

  • #4
    mukocan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    26.October.2009
    Mesajlar
    167
    @mukocan







    arkadaşlar sayın nimet çubukçu yarın saat 4 te bugün tv'ye çıkcakmışşş gönderin maillerinizi geçen ki gibi yine bizim konumuza değinmeyecek ama sizler yinede gönderin...

  • #5
    defne.. - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    29.July.2010
    Mesajlar
    11
    @defne..







    hayırlı haberler gelicek inşallah.. kaç zamandır olumlu yönde haberler çıktı.. çalışmaların sürdüğüne dair.... son noktayı koymalarına az kaldı dye düşünüyorum.... Allah hepimizin yar ve yardımcısı olsun.. doğru ve isabetli kararlar verebilmemiz için de inş....

  • #6
    mukocan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    26.October.2009
    Mesajlar
    167
    @mukocan







    bencede çok saygısızmışsınız.....yakıştıramadımm ....

  • #7
    Nur Bıçak - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    10.May.2010
    Nereden
    İstanbul
    Mesajlar
    9
    @Nur Bıçak







    Arkadaşlar bu işle uğraşan kişileri asılsız şeylerle yıpratmayın, herkes mışlarını kendine saklasın..

  • #8
    semra002 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    21.December.2009
    Mesajlar
    15
    @semra002







    Arkadaşlar Nimet Çubukçu bu akşam tvnet'te Halkın Kararı programına katılıyor. Mail: [email protected] Tlf: 0 212 674 67 67 lütfen herkes mail atsın arkadaşlar. olumlu veya olumsuz netleşsin artık.

  • #9
    TÜLÜL - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    08.December.2009
    Nereden
    istanbul
    Mesajlar
    2,182
    @TÜLÜL







    bu bilgiyi bende duydum açıköğretim okulöncesi bölümünden tamamlanması çok güzel ve buradan tamamlamak isteyende çok ama sanırım bunlar için öss tekrar girip tercih yapılıyor ve yüsek puanla alınıyor. 7 üniversitede tamamlama da güzel açık öğretim gibi uzaktan eğitimle yapılıcak

  • #10
    didem87 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    13.November.2009
    Mesajlar
    62
    @didem87







    ARTIK BİŞEYLER BELLİ OLSUN YAAAAAAAAA

  • YORUM BIRAKMAK İÇİN ÜYE OLMALISINIZ !

    ÜYE OLMAK İÇİN TIKLA

    Benzer Konular

    1. lisans tamamlamada geldiğimiz nokta.......
      Konu Sahibi yarimm Forum ÖNLİSANS (okul öncesi)
      Cevap: 7
      Son Mesaj : 08.June.2011, 14:22
    2. Cevap: 40
      Son Mesaj : 31.August.2010, 23:27
    3. 2+2 lisans tamamlamada son durum nedir bilen varmıı??
      Konu Sahibi ozgebeyazmelek Forum ÖNLİSANS (okul öncesi)
      Cevap: 1
      Son Mesaj : 22.June.2010, 19:19
    4. Anadolu Üniversitesi uzaktan eğitim ön lisans ve lisans öğretim ve sınav yönetmeliği
      Konu Sahibi HALE GAMZE Forum YÖNETMELİK,YÖNERGE, KANUN,TÜZÜK vb DUYURULARI
      Cevap: 0
      Son Mesaj : 19.June.2009, 11:01

    Yetkileriniz

    • Konu Acma Yetkiniz Yok
    • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
    • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
    • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
    •  

    Giriş

    Facebook ile Baglan Giriş