hayırlı haberler gelicek inşallah.. kaç zamandır olumlu yönde haberler çıktı.. çalışmaların sürdüğüne dair.... son noktayı koymalarına az kaldı dye düşünüyorum.... Allah hepimizin yar ve yardımcısı olsun.. doğru ve isabetli kararlar verebilmemiz için de inş....