bu bilgiyi bende duydum açıköğretim okulöncesi bölümünden tamamlanması çok güzel ve buradan tamamlamak isteyende çok ama sanırım bunlar için öss tekrar girip tercih yapılıyor ve yüsek puanla alınıyor. 7 üniversitede tamamlama da güzel açık öğretim gibi uzaktan eğitimle yapılıcak


LinkBack URL
About LinkBacks


Alıntı ile Cevapla