Alan Taraması

   
  

İletişim


 05xx xxx xx xx


vbnetron


[email protected]

×

Alan Taraması

Like Tree4Beğeni
  • 1 Post By umut dalları
  • 1 Post By umut dalları
  • 1 Post By adım88
  • 1 Post By umut dalları

Konu: Alan Taraması

  • #1
    adım88 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    02.Haziran.2013
    Mesajlar
    336
    @adım88

    Standart Alan Taraması


    Arkadaşlar alan taraması bi 1.dönemin başında bir de 2. dönem mi yapılır? Bunu öğretmen mi yapmalı müdür mü ve tarihleri hangi zaman aralığında olmalı?Teşekkürler...

  • #2
    adım88 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    02.Haziran.2013
    Mesajlar
    336
    @adım88

    Standart


    Arkadaşlar cevap bilen yok mu lütfen cevaba göre hareket edicem sağolun.

  • #3
    umut dalları - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    19.Şubat.2010
    Yer
    Ağrı / fransa
    Mesajlar
    6,706
    @umut dalları

    Standart


    Öğretmenim alan taraması genellikle dönem başında yapılır,fakat bazı müdürler dönemin sonu içinde mevcut bir alan taraması isteyebilir. dönemin başında alan taraması yapılmış ise eğer, dönemin sonundaki alan taramasını çokta gerekli bulmamaktayım, alan taraması müdürler ile koordineli çalışma konusunda eksikliklerden dolayı maalesef ki yine öğretmenlerin üzerine kalmakta ...
    adım88 Bunu Beğendi!

  • #4
    adım88 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    02.Haziran.2013
    Mesajlar
    336
    @adım88

    Standart


    Hocam haklısınız; peki
    1- senenin başında seminer döneminde ya da okulun-derslerin başladığı ilk hafta yapılır herhalde bilmiyorum;
    2- sene sonu ne zaman yapılır haziran mı mayıs mı mart filan da olabilir mi martta başlayıp haziranda biten bir alan taraması olsa? Bilemedim.
    3- Bir günde mi yapılmalı alan taraması?
    4- Alan taramasındaki öğrenciler kesin kayıt olacaklar kesin kayıt olmalılar diye bir şey var mı?

  • #5
    umut dalları - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    19.Şubat.2010
    Yer
    Ağrı / fransa
    Mesajlar
    6,706
    @umut dalları

    Standart


    Alıntı adım88 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Hocam haklısınız; peki
    1- senenin başında seminer döneminde ya da okulun-derslerin başladığı ilk hafta yapılır herhalde bilmiyorum;
    2- sene sonu ne zaman yapılır haziran mı mayıs mı mart filan da olabilir mi martta başlayıp haziranda biten bir alan taraması olsa? Bilemedim.
    3- Bir günde mi yapılmalı alan taraması?
    4- Alan taramasındaki öğrenciler kesin kayıt olacaklar kesin kayıt olmalılar diye bir şey var mı?
    -Dönemin başında yapılacak olan alan taraması seminerden önce yapılmalıdır.
    -sene sonu için milli eğitim'den alan taraması yapılması hususunda bir yazı aldıysanız eğer aldığınız yazıdaki tarihler arasında alan taramanızı yapmalısınız,eğer almadıysanız genellikle okulların kapanmasına iki hafta kala dönem sonu alan taraması yapılmaktadır.
    -kesin kayıt diye bir durum söz konusu olamaz bulunduğunuz bölgedeki okulöncesi eğitime uygunluğu belirlenmiş çocuk sayısı durumu söz konusu olabilir.ki zaten bizlerde öğrencinin taşınma durumu,sağlık durumu gibi bazı aksaklıkları kestiremeyeceğimize göre sıkıntı olmayacaktır.
    - birgün ve ya bir kaç gün fark etmez bu sizin performansınıza ve bu işe ayıracağınız zaman dilimine bağlı,zaten milli eğitimin gönderdiği yazıda gün aralığı iki hafta olarak belirtilmekte.
    adım88 Bunu Beğendi!

  • #6
    adım88 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    02.Haziran.2013
    Mesajlar
    336
    @adım88

    Standart


    Hocam çok sağolun. Teşekkürler. senenin başındaki alan taraması yazı ile istenmemişse bile alan taraması yapmamız gerekli midir
    bilemedim
    fakat zaten biz okul mahalline seminer dönemi 1 eylül tarihinde geliyoruz ki bu sene de okul açılma tarihi değiştiği için o da değişti. Daha öncesinde bulunma gibi bir durum var mı? Yani demem o ki 1 eylül itibariyle alınan alan taraması olur mu ya da bu sene için eylül ortası-sonu olur mu?
    Verdiğiniz yanıtlar beni ve bu konuda bilgilenmek isteyen diğer arkadaşları aydınlatmaktadır, teşekkür ederiz.
    umut dalları Bunu Beğendi!

  • #7
    umut dalları - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    19.Şubat.2010
    Yer
    Ağrı / fransa
    Mesajlar
    6,706
    @umut dalları

    Standart


    Alıntı adım88 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Hocam çok sağolun. Teşekkürler. senenin başındaki alan taraması yazı ile istenmemişse bile alan taraması yapmamız gerekli midir
    bilemedim
    fakat zaten biz okul mahalline seminer dönemi 1 eylül tarihinde geliyoruz ki bu sene de okul açılma tarihi değiştiği için o da değişti. Daha öncesinde bulunma gibi bir durum var mı? Yani demem o ki 1 eylül itibariyle alınan alan taraması olur mu ya da bu sene için eylül ortası-sonu olur mu?
    Verdiğiniz yanıtlar beni ve bu konuda bilgilenmek isteyen diğer arkadaşları aydınlatmaktadır, teşekkür ederiz.
    -Eğer alan taraması için herhangi bir resmi yazı almamışsanız ve müdürünüz size alan taraması hususunda bir söylemde bulunmamış ise yapmak zorunda değilsiniz.çünkü alan taraması tamamen müdüriyetin görevlendirmesi ve bilgisi dahilinde yapılmaktadır.
    -dediğim gibi alan taraması seminerden önce yapılmaktadır fakat mevcut bahsettiğiniz durumlardan dolayı tarih konusunda ufak bir aksaklık olabilir.

    Rica ederim...
    adım88 Bunu Beğendi!

  • YORUM BIRAKMAK İÇİN ÜYE OLMALISINIZ !

    ÜYE OLMAK İÇİN TIKLA

    Benzer Konular

    1. ALAN SINAVI
      By bahar89 in forum KPSS
      Cevaplar: 1
      Son Mesaj: 14.Aralık.2014, 16:15
    2. alan taraması !?!?!?
      By didemyzkn in forum ÖĞRETMEN ETKİLEŞİMİ
      Cevaplar: 2
      Son Mesaj: 24.Eylül.2014, 21:01
    3. alan degısıklıgı
      By hacer8989 in forum ÖĞRETMEN ETKİLEŞİMİ
      Cevaplar: 3
      Son Mesaj: 07.Aralık.2013, 21:23
    4. yan alan
      By yavrimo in forum ATAMALAR VE TAYİN İSTEMLERİ
      Cevaplar: 3
      Son Mesaj: 26.Eylül.2012, 20:46
    5. Çocuklarınıza okul öncesi sağlık taraması yaptırın
      By BURCU-BAŞKAL in forum ÇOCUK SAĞLIĞI
      Cevaplar: 0
      Son Mesaj: 24.Eylül.2011, 18:50

    Yetkileriniz

    • Konu Acma Yetkiniz Yok
    • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
    • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
    • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
    •  

    Giriş

    Facebook platformu Giriş