05xx xxx xx xx
vbnetron
[email protected]
Bende izledim dün...Çok hoş bir ikiliydi...Emma ne kadar sade bir bayan..Bizim ünlüler olsa boya küpüne dönerdi. Kadında makyaj bile yoktu nerdeyse.. Çokta sempatiklerdi...Özellikle Emma
ÜYE OLMAK İÇİN TIKLA
Forum Kuralları