Başka Dilde Aşk


             

İletişim


 05xx xxx xx xx


vbnetron


[email protected]

×

Başka Dilde Aşk

Hybrid View

  • #1
    Neslihan KILIÇ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    29.July.2010
    Mesajlar
    1,677
    @Neslihan KILIÇ







    Anafikir güzel ama çok iyi işlendiğini düşünmüyorum.Durgun bir filmdi.Konusu farklı,oyuncuları iyi fakat senaryo düşük.
    Bu dünyaya ne yapmaya geldiğimi sorarsanız.Cevabım şu olacak:Hayatımı yüksek sesle yaşamak için buradayım. (Emile Zola)

  • #2
    Cemile ÖZTÜRK - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    16.March.2009
    Nereden
    İstanbul
    Mesajlar
    32,893
    @Cemile ÖZTÜRK







    Alıntı ayshen Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    guzel gibi bir film yani yine biraz mahrem konular on plana cikmasa daha iyi olurdu daha iyi fimlerde izledim ama anlatmak istedigi anafikri takdire sayan...
    Alıntı idealistim Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Anafikir güzel ama çok iyi işlendiğini düşünmüyorum.Durgun bir filmdi.Konusu farklı,oyuncuları iyi fakat senaryo düşük.
    Aynı fikirdeyim.
    Ana fikir çok iyi. Senaryo daha iyi olabilirdi. Oyuncular iyi.
    c i m i



    "Ben çocukken annem bana hep hayatın anahtarının mutluluk olduğunu anlatırdı. Okula gitmeye başladığım zaman, sınavda bana "Büyüyünce ne olmak istiyorsun?" diye sordular. Ben de onlara "Mutlu olmak istiyorum" diye cevap verdim.
    Onlar bana, soruyu anlamadığımı söylediler. Ben de onlara, asıl onların hayatı anlamadıklarını söyledim. "

    John Lennon

  • YORUM BIRAKMAK İÇİN ÜYE OLMALISINIZ !

    ÜYE OLMAK İÇİN TIKLA

    Benzer Konular

    1. öğretmenlikten başka ne iş
      Konu Sahibi kırkpare Forum ÖĞRETMEN ETKİLEŞİMİ
      Cevap: 0
      Son Mesaj : 09.January.2011, 23:14
    2. bu kuş başka
      Konu Sahibi melek ülger Forum Diğer-Karışık Artık Materyal Etk.
      Cevap: 4
      Son Mesaj : 14.September.2010, 04:27
    3. bu tıy tıy başka tıy tıy:)
      Konu Sahibi ichiil Forum KAĞIT İŞLERİ-KATLAMA
      Cevap: 6
      Son Mesaj : 06.May.2010, 23:01
    4. başka bir havası var:)))))
      Konu Sahibi yorumsuz Forum KAĞIT İŞLERİ-KATLAMA
      Cevap: 1
      Son Mesaj : 03.January.2010, 16:33
    5. Bu nine başka nine
      Konu Sahibi sevilnas Forum Pamuk-Kumaş-İp-Yün vs Etk.
      Cevap: 3
      Son Mesaj : 24.July.2009, 15:34

    Yetkileriniz

    • Konu Acma Yetkiniz Yok
    • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
    • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
    • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
    •  

    Giriş

    Facebook ile Baglan Giriş