Bu şiir hakkında yazdıklarınız için teşşekkür ederim, rast gele okudum, ve çok gururlandım, çünkü Bilal benim oğlum,şiir de yazdığı gibi hikaye, hatta roman bile yazıyor, fakat maalesef yazdıklarını pek paylaşmıyor. şiiri nereden bulduğunuz benim için hala muamma.![]()


LinkBack URL
About LinkBacks



Alıntı ile Cevapla
nerko Nickli Üyeden Alıntı

çok uzun zaman önce paylaşmışım inanın hatırlayamadım.paylaşımlarımda kaynak göstermeye gayret ederdim yorumumu da eksik etmemişim.
ne mutlu size böylesine bir evlat yetiştiriyorsunuz,dilerim ilerde oğlunuzu çok iyi yerlerde görürsünüz..yazdıklarını neden paylaşmıyor bunu sorguladınız mı
