Alıntı rabia-yagmur Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
hb herkese sizlerde hoşgeldiniz
sağolun hocam..ama bana da müsade yarına çok işim var artık uyusam çok iyi olur...herkese iyi geceler...