05xx xxx xx xx
vbnetron
[email protected]
rabia-yagmur Nickli Üyeden Alıntı hb herkese sizlerde hoşgeldiniz sağolun hocam..ama bana da müsade yarına çok işim var artık uyusam çok iyi olur...herkese iyi geceler...
ÜYE OLMAK İÇİN TIKLA
Forum Kuralları