05xx xxx xx xx
vbnetron
[email protected]
kimya 84 iyigeceler. bu arada neden kimya okulöncesi olunca genelde merak ettim.
kraliçe kralsız olurmu ya... neyse artık yapacak bişey yok madem kral yok
ÜYE OLMAK İÇİN TIKLA
Forum Kuralları