Biz okul öncesi öğretmen olduk ama...??


             

İletişim


 05xx xxx xx xx


vbnetron


[email protected]

×

Biz okul öncesi öğretmen olduk ama...??

Hybrid View

  • #1
    Seda_ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    21.April.2009
    Nereden
    Bursa
    Mesajlar
    5,043
    @Seda_







    Ee 12 yıl önce bende gittim.. Şuan anaokulu öğretmenim dersime bile giriyor, okuduğum anaokulunun lisesindeyim, stajımı da orada yapıyorum..

    .....
    ....
    ...
    ..
    .

  • #2
    @TeacheR@ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    06.October.2009
    Nereden
    Zonguldak.
    Mesajlar
    1,089
    @@TeacheR@



    @TeacheR@





    sende şanslılardansın Seda-...

  • YORUM BIRAKMAK İÇİN ÜYE OLMALISINIZ !

    ÜYE OLMAK İÇİN TIKLA

    Benzer Konular

    1. Okul Öncesi Eğitimde Okul Öğretmen ve Aile İşbirliği Nasıl Olmalı?
      Konu Sahibi Ayşe Turan BAL Forum Bilinçli Anne-Baba Olma Rehberi
      Cevap: 9
      Son Mesaj : 17.March.2012, 19:17
    2. Okul Öncesi Öğretmen arıyorum
      Konu Sahibi teyfikuren Forum PERSONEL ARAYANLAR
      Cevap: 0
      Son Mesaj : 19.January.2012, 15:47
    3. Mit'e Okul Öncesi Öğretmen alımı
      Konu Sahibi freud Forum GÜNCEL EĞİTİM HABERLERİ
      Cevap: 5
      Son Mesaj : 08.April.2011, 23:35
    4. Okul öncesi öğretmen açığı ücretli öğretmen alımı yoluyla giderilecek
      Konu Sahibi teachme Forum GÜNCEL EĞİTİM HABERLERİ
      Cevap: 2
      Son Mesaj : 12.October.2009, 22:04
    5. 2009/2 Okul Öncesi Öğretmen Atamasındaki (önceki atama) İl ve Okul Puanları
      Konu Sahibi Meltem YANIKOĞLU Forum ATAMALAR VE TAYİN İSTEMLERİ
      Cevap: 13
      Son Mesaj : 24.September.2009, 02:30

    Yetkileriniz

    • Konu Acma Yetkiniz Yok
    • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
    • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
    • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
    •  

    Giriş

    Facebook ile Baglan Giriş