05xx xxx xx xx
vbnetron
[email protected]
Ee 12 yıl önce bende gittim.. Şuan anaokulu öğretmenim dersime bile giriyor, okuduğum anaokulunun lisesindeyim, stajımı da orada yapıyorum..
..... .... ... .. .
sende şanslılardansın Seda-...
ÜYE OLMAK İÇİN TIKLA
Forum Kuralları