ben haftada 1 şarkı, 1 tane tekerleme yada parmak oyunu öğretiyorum. her şarkının canlandırmasını ve hikayeleştirilmiş anlatımını yapıyoruz. bence bu kadar şarkı çok fazla .
ben haftada 1 şarkı, 1 tane tekerleme yada parmak oyunu öğretiyorum. her şarkının canlandırmasını ve hikayeleştirilmiş anlatımını yapıyoruz. bence bu kadar şarkı çok fazla .
ben de sıze katılıyorum sarkı sınırlandırması bana garıp geldı. hıc saymamıstım. bız de sık sık hıkaye okuyup canlandırmasını ve drama calısmaları yaparız.
ben haftada 1 şarkı, 1 tane tekerleme yada parmak oyunu öğretiyorum. her şarkının canlandırmasını ve hikayeleştirilmiş anlatımını yapıyoruz. bence bu kadar şarkı çok fazla .
sizinkide çok azmış öğretmenim çocuklar çok çabuk öğreniyorlar sanat etkinliği yaparken cd den açıyorum sessizce dinliyorlar bazen işimizi bırakıp şarkı söylemeye başlıyoruz her öğretmen farklı şekilde ders işliyor kalıp yok ki....