bir dönemde 41 şarkı normal mi?


             

İletişim


 05xx xxx xx xx


vbnetron


[email protected]

×

bir dönemde 41 şarkı normal mi?

Hybrid View

  • #1
    kamuş - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    09.May.2009
    Mesajlar
    161
    @kamuş







    ben haftada 1 şarkı, 1 tane tekerleme yada parmak oyunu öğretiyorum. her şarkının canlandırmasını ve hikayeleştirilmiş anlatımını yapıyoruz. bence bu kadar şarkı çok fazla .

  • #2
    Sema Nur ÇOBAN KAYA - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    12.May.2009
    Nereden
    AKSARAY-KONYA
    Mesajlar
    1,319
    @Sema Nur ÇOBAN KAYA







    Alıntı kamuş Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    ben haftada 1 şarkı, 1 tane tekerleme yada parmak oyunu öğretiyorum. her şarkının canlandırmasını ve hikayeleştirilmiş anlatımını yapıyoruz. bence bu kadar şarkı çok fazla .
    ben de sıze katılıyorum sarkı sınırlandırması bana garıp geldı. hıc saymamıstım. bız de sık sık hıkaye okuyup canlandırmasını ve drama calısmaları yaparız.

  • #3
    atlas42 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    08.April.2009
    Mesajlar
    197
    @atlas42







    Alıntı kamuş Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    ben haftada 1 şarkı, 1 tane tekerleme yada parmak oyunu öğretiyorum. her şarkının canlandırmasını ve hikayeleştirilmiş anlatımını yapıyoruz. bence bu kadar şarkı çok fazla .
    sizinkide çok azmış öğretmenim çocuklar çok çabuk öğreniyorlar sanat etkinliği yaparken cd den açıyorum sessizce dinliyorlar bazen işimizi bırakıp şarkı söylemeye başlıyoruz her öğretmen farklı şekilde ders işliyor kalıp yok ki....

  • YORUM BIRAKMAK İÇİN ÜYE OLMALISINIZ !

    ÜYE OLMAK İÇİN TIKLA

    Benzer Konular

    1. normal ogretimde anasinifi
      Konu Sahibi dmtvrgn Forum GENEL SORUNLARINIZ
      Cevap: 3
      Son Mesaj : 03.June.2012, 12:40
    2. şarkı öğretimi + şarkı söyleme
      Konu Sahibi NuRCaN... Forum FİKİRLERİNİZ VE İSTEKLERİNİZ
      Cevap: 2
      Son Mesaj : 09.June.2011, 11:39
    3. sizce bu teklif normal mi???
      Konu Sahibi mutlu1981 Forum GENEL SORUNLARINIZ
      Cevap: 15
      Son Mesaj : 14.November.2010, 16:58
    4. Bebeğim / Çocuğum Normal Büyüyor Mu?
      Konu Sahibi Ayşe Turan BAL Forum Bilinçli Anne-Baba Olma Rehberi
      Cevap: 0
      Son Mesaj : 09.January.2010, 03:25

    Yetkileriniz

    • Konu Acma Yetkiniz Yok
    • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
    • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
    • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
    •  

    Giriş

    Facebook ile Baglan Giriş