Canım bende tam bu şarkıyı dinliyordumama şarkının ismi bu muymuş.bilmiyordum..
Deniz Seki - şaka değil
Canımın acısını
Bir ben bilirim
Bir daha mı aman tövbeler olsun
Mahvederimmm...
Canım bende tam bu şarkıyı dinliyordumama şarkının ismi bu muymuş.bilmiyordum..
Deniz Seki - şaka değil
Canımın acısını
Bir ben bilirim
Bir daha mı aman tövbeler olsun
Mahvederimmm...
En güzel şeylerden biri unutmak . Unuttum gitti lafı vardır. Unutulan şey gider hakikaten. Solar, üzerine su serpilmemiş sebzeler gibi porsur. Çocuk gibi kalırsın. Bugünü bilirsin. Bazı şeyleri hatırlayamıyorum, en azından duygusunu. Temize çekmişim defterleri. Temizim. Herkes unutsa, hep yeniden başlansa. Çünkü her şey değişiyor zaten. Unutmamak demode oluyor bir şekilde . . .