Alıntı mavilim.mavilim Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
ilk kez dinliyorum,gerçekten çok güzel bir parçateşekkürler.
bu konunun güzelliği işte Figen.dinleyenler henüz dinlemeyenlere tavsiyede bulunup,dinlemeyenler dinliyor böylece
rica ederim
şarkı


Gülşah,ajda nın şarkısı hoş da..
sertap ın şarkısını ben sevemedim.kanım ısınmadı herhalde