Dosya Yükleme Ekranı Değişti.. Hayırlı Olsun


             

İletişim


 05xx xxx xx xx


vbnetron


[email protected]

×

Dosya Yükleme Ekranı Değişti.. Hayırlı Olsun

  • #1
    Musa BAL - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    21.Şubat.2009
    Yer
    İstanbul-Osmaniye
    Mesajlar
    5,843
    @Musa BAL



    Dosya Yükleme Ekranı Değişti.. Hayırlı Olsun





    Yeni Dosya Yükleme Bölümünde Dosya Yüklemek Daha Kolay.. Herkeze Hayırlı Olsun :048:




  • #2
    Arz
    Arz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    13.Mart.2009
    Yer
    harikalar diyarı...
    Mesajlar
    7,853
    @Arz







    Evet hocam,bu daha iyi olmuş,hemen yükledim linki çıktı...

  • #3
    TURKUAZ-E - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    08.Nisan.2009
    Yer
    BURSA
    Mesajlar
    3,548
    @TURKUAZ-E







    arkadaşlar power point sunusu yukleyemıyorum yardımcı olurmusunuz?çok rahat yuklenıyordu oysa ...
    Benim sana verebileceğim
    çok şey yok aslında...
    çay var içersen
    ben var seversen
    yol var gidersen...





    ...ßen ßeni ßırakırsam
    Sen ßeni ßırakma YARAB...
    ♥ ♥ ♥ ♥

  • #4
    Musa BAL - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    21.Şubat.2009
    Yer
    İstanbul-Osmaniye
    Mesajlar
    5,843
    @Musa BAL







    yukardaki sistemi şuan kullanmıyoruz. hocam dosyayı bir de rar olarak yüklemeyi deneyin.

  • #5
    TURKUAZ-E - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    08.Nisan.2009
    Yer
    BURSA
    Mesajlar
    3,548
    @TURKUAZ-E







    Alıntı Musa BAL(nanelimon) Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    yukardaki sistemi şuan kullanmıyoruz. hocam dosyayı bir de rar olarak yüklemeyi deneyin.
    hallettim hocam tşkler.
    Benim sana verebileceğim
    çok şey yok aslında...
    çay var içersen
    ben var seversen
    yol var gidersen...





    ...ßen ßeni ßırakırsam
    Sen ßeni ßırakma YARAB...
    ♥ ♥ ♥ ♥

  • #6
    elifsena2 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    02.Nisan.2009
    Mesajlar
    292
    @elifsena2







    arkadaşlar ben bişiy yükleyemiyorum bi yardım edermişsiniz

  • #7
    TURKUAZ-E - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    08.Nisan.2009
    Yer
    BURSA
    Mesajlar
    3,548
    @TURKUAZ-E







    Alıntı elifsena2 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    arkadaşlar ben bişiy yükleyemiyorum bi yardım edermişsiniz
    canım msj yazdıgımız bölumun sağ tarafında yüklemeler diye küçük bir bölüm var.ordan yükleme yapabilirsin.açılan ekrandan istediğin resmi yada dosyayı seçiyosun,yükle diyorsun.sonra link geliyor ekrana.linki kopyalayıp mesajına yapıştırıyosun bu kadar umarım yardımcı olabilirim...
    dosya yüklemek istiyorsan eğer sıkıştırman gerekiyor birde...
    Benim sana verebileceğim
    çok şey yok aslında...
    çay var içersen
    ben var seversen
    yol var gidersen...





    ...ßen ßeni ßırakırsam
    Sen ßeni ßırakma YARAB...
    ♥ ♥ ♥ ♥

  • YORUM BIRAKMAK İÇİN ÜYE OLMALISINIZ !

    ÜYE OLMAK İÇİN TIKLA

    Benzer Konular

    1. dosya yukleme
      By BeyazGüvercin in forum Bilgisayar Sorunları ve Yardım İstekleri
      Cevaplar: 1
      Son Mesaj: 09.Ocak.2011, 22:37
    2. dosya yükleme şekilleriniz
      By Musa BAL in forum DOSYA NASIL YÜKLENİR
      Cevaplar: 1
      Son Mesaj: 09.Mart.2010, 03:20
    3. vatana millete hayırlı olsun :)
      By Meryem YILDIZ in forum DENEME TAHTASI
      Cevaplar: 2
      Son Mesaj: 28.Şubat.2009, 00:31

    Yetkileriniz

    • Konu Acma Yetkiniz Yok
    • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
    • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
    • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
    •  

    Giriş

    Facebook platformu Giriş