Profil bilgileri: elifsena2 - Önce Okul Öncesi Ekibi Forum Sitesi - Biz Bu İşi Biliyoruz


             

İletişim


 05xx xxx xx xx


vbnetron


[email protected]

×
No Recent Activity

10 Ziyaretci Mesajı

  1. okul öncesi portfolyo dosyasını acamıyorumm acaba bu adreste sorun mu varr bırde bu rapor ve formların doldurulmamıs bos olarak elınızde varmı paylasırsanıs sevınırım tskler
  2. Halime hocam sizsiniz değilmi?
  3. merhaba
    ben solventas iöo öğretmenlerinden fatma bozkurt.Okulumuzda dilovası öğretmenlerine verdiğiniz seminerde tanısmıstık.Sizden bir ricam olucak.Hatırlarsanız hamileydim.23 nisan sonrası raporluyum.ve il dısındayım.Ancak yarın gunluk planlarımızın raporlarının size ulasması gerektiğini yeni hatırlayabıldım.günlük planımı uygulamıstım zaten.Sadece raporu kalmıstı.Sizden ricam e maılme gunluk planın ayrıntılı kısmını atabılırmısınız?genel hatlarıyla bitirip idare ye e maıl atıcam.sans eseri burada bulabıldım sizi.ilgilenirseniz sevıneceğim.görüşmek üzere..e mailim [email protected].......
    sevgilerle..
  4. halime hocam merhaba ben seminer öğrenciniz.kartepede ücretli öğretmenlik yapmaya başladım. milli kahraamanlar projeniz hayırlı olsun. sizin bilgilerinizden yararlanmak isterim.
  5. hocam çok sevindim..inşallah sitemizi çok daha ii yerlerde görmke için elimden geleni yapabilirim..teşekkürler..
  6. elifsena hocam,temsilciliğiniz hayırlı olsun..Güzel işler yapmak dileğiyle..
  7. BANA TAVUK KOSTÜMÜ LAZIM BANA YARDIM EDERSENİZ SEVİNİRİMMM...
  8. HOCAM BANA PINAR ANNEM ŞARKISINI GÖNDERİRSENİZ ÇOK SEVİNİRİM. şİMDİDEN TEŞEKKÜRLER
  9. aldım hocam. hatta cevaplamıştım. birlikte güzel işlere imza atmak dileğiyle
  10. TEK PROFİL MESAJIM VAR ODA BENİM))
Görülen Ziyaretci mesajı 1 to 10 of 10
elifsena2 hakkında

Temel Bilgiler

İstatistik


Mesaj adeti
Mesaj adeti
292
Günlük Ortalama Mesajlar
0.07
Ziyaretci Mesajı
Toplam Mesaj
10
En yeni mesaj
03.Ocak.2011
Genel Bilgiler
Son Aktivite
22.Mart.2010
Üyelik tarihi
02.Nisan.2009
Tavsiye Puanı
0

2 Arkadaşlar

  1. Cülvent 

    TEMSİLCİ

    Cülvent
  2. şaşkın kız
Arkadaşlar gösterme 1 to 2 of 2

Giriş

Facebook platformu Giriş