Öğretmenim teşekkürler. Ben de Elazığ'a eş durumundan tayin istemiştim. Stresli bir haftanın ardından 1. tercihime atandım. Dilerim tüm öğretmen arkadaşlarımda gönüllerinden geçen okullara atanırlar. Şimdiden herkese hayırlı olsun...
Öğretmenim teşekkürler. Ben de Elazığ'a eş durumundan tayin istemiştim. Stresli bir haftanın ardından 1. tercihime atandım. Dilerim tüm öğretmen arkadaşlarımda gönüllerinden geçen okullara atanırlar. Şimdiden herkese hayırlı olsun...