05xx xxx xx xx
vbnetron
[email protected]
Herşey karıştı ya. İyi ki bu yıl hazırlanmıyorum diyorum, en azından seneye birşeyler daha net olur..
..... .... ... .. .
Seda_ Nickli Üyeden Alıntı Herşey karıştı ya. İyi ki bu yıl hazırlanmıyorum diyorum, en azından seneye birşeyler daha net olur.. hiç heveslenme canım burası Türkiye seneyede değiştirirler bunlar sistemi
şafak vakti yarın.....
alicebeg Nickli Üyeden Alıntı hiç heveslenme canım burası Türkiye seneyede değiştirirler bunlar sistemi Orası da ayrı bir mesele tabi alışmak lazım Bilmem kaç yıl sonra çoktan seçmeli değil klasik olacakmış ne kadar doğru ama saçmalık.
ÜYE OLMAK İÇİN TIKLA
Forum Kuralları