Profil bilgileri: baysalarife - Önce Okul Öncesi Ekibi Forum Sitesi - Biz Bu İşi Biliyoruz

   
  

İletişim


 05xx xxx xx xx


vbnetron


[email protected]

×
No Recent Activity

25 Ziyaretci Mesajı

  1. canım benim çok saolsın netle eskisi kadar alakam olmadığı içinde mesajı kaç gün sonra görüyorum oyyy oyyy
  2. Yeni yılın; kellere saç, hastaya ilaç, züğürde para, sıvacıya mala, işsize iş, dişsize diş, olmayana çocuk, üşüyene gocuk, yemeğe tuz, nazar değmişe hoca, evde kalmışa koca, dırdırcıya akıl, onu çekene sabır, sizlerede bol bol para, mutluluk ve sağlık getirsin inşallah... Herşey gönlünüzce olsun, olmasada sallayın gitsin, daha 2012 vaaaar, 2013 vaarrr...
  3. arife yücekaya baysal ayy çok ii olur canım ya
  4. AA FACE DE DE EKLEYEYİM SİZ HOCAM ORDA HANGİ İSİMLE ÜYESİNİZ
  5. canım çok teşekkür ederim öyle oldu valla bende oğluşla uğraşayım derken birde ücretsiz izin felan derken meslekle alakalı herşey den uzak oldum siteye de fazla giremedim ama yakında yine aktifleşirim tanıdıkları görmek konuşmak hoşuma gidiyor valla gerçi çoğunu face den takip edbiliyoruz ))
  6. arife hocam Allah analı babalı büyütüsün ne tatlı maşallah.sigara bırakma telaşındayken yavruyu almışsınızı kucağınıza.yazmayalı uzun zaman olmuştu. sevindim böyle mutlu bir tabloyla gördüğüme.Görüşmek üzere
  7. ayşecim ekledim görüşelimmm
  8. canım bende seni çok merak ettim özelden msn göndericem ekle olurmuu..
  9. canım benden virüs gelmiş sanırım,üzgünüm.bu konuda çok dikkatliyimdir ama yeterli gelmemiş sanırım.
  10. teşekkürler canım.. bizde şenlik falan yok Allahtan.. bundan sonra bi piknik birde hayvanat bahçesi gezimiz var sonra ohhh dinlenicez inşallahh.. kendine çok ii bak canım..
Görülen Ziyaretci mesajı 1 to 10 of 25
Sayfa 1/3 123 Son
Sayfa 1/3 123 Son
baysalarife hakkında

Temel Bilgiler

İstatistik


Mesaj adeti
Mesaj adeti
243
Günlük Ortalama Mesajlar
0.06
Ziyaretci Mesajı
Toplam Mesaj
25
En yeni mesaj
03.Ocak.2011
Genel Bilgiler
Son Aktivite
08.Ocak.2018
Üyelik tarihi
11.Mart.2009
Tavsiye Puanı
1

6 Arkadaşlar

  1. Arz 

    ÜYE

    Arz
  2. asos1907 

    ÜYE

    asos1907
  3. Emine TURAN TUNÇ 

    SİTE EDİTÖRÜ

    Emine TURAN TUNÇ
  4. HALE GAMZE 

    YÖNETİM KURULU

    HALE GAMZE
  5. Meryem YILDIZ 

    ONURSAL ÜYE

    Meryem YILDIZ
  6. yasmin26 

    ÜYE

    yasmin26
Arkadaşlar gösterme 1 to 6 of 6

Giriş

Facebook platformu Giriş