Profil bilgileri: reyhanım - Önce Okul Öncesi Ekibi Forum Sitesi - Biz Bu İşi Biliyoruz


             

İletişim


 05xx xxx xx xx


vbnetron


[email protected]

×
Hiç yeni etkinlik yok

16 Ziyaretci Mesajı

  1. Cevapla
    nice yıllara.....
    doğum gününüz kutlu olsuuun.
    hep mutlu olun inşaallah..

  2. Cevapla
    evet bazısınınki başlamış bile
  3. allahım bu konu yüzünden ders çalışamıyorum.iki hafta sonra genel kurula gelecek o zaman ne olur kim bilir
  4. Cevapla
    burada benim birkaç gün önce dediğim doğru çıkıyor akpli bir vekil kavgadan 1 gün önce chpli vekilin odasına gidiyor okula başlama yaşını 72 aya çıkaralım ama dileyen veli 60 aylık çocuğunu 1.sınıfa dileyende anasınıfına göndersin diyor chpli vekil bunu kabul etmiyor tabi ama demek ki onlar yine kendi bildiklerinden şaşmamışlar;)mücadele etme isek herşeyimizi kaybederiz
  5. hımm tamam canım öyleyse,ben de yaptırayım kaydımı görüşürüz gene.
  6. Sizede merhaba hocam
    Bizim tayinimiz Ankaraya çıktı.Bir yandan taşşınma telaşı okul dersleri baya sıkıldım.Benimde 3 yaşında kızım var aynı kaderi paylaşıyoruz ilgilenmiyorum.Ama sanırım en büyük telaşımız 4 sınıfta olacak Allah yardımcımız olsun Ben 3 sınıfta ölçme değerlendirme dersinden korkuyorum.Mayıs ayı gelince rahatlarız benim bu sene düzen diye bir şey kalmadı bir çalışıyorum bir bırakıyorum.
  7. Cevapla
    mrb hocam valla staj süper rehber öğretmenim sagolsun rapor konusundada hiç bir sıkıntı yasatmadıbakalım notlar ne gelcek
    derslerde işte iyice sıktı beni ya okadar bunaldımki yazık 5 yasında yavrum var ona uzuluyorum çok fazla ilgilenemiyorum bide sınav sıtresi yapıyorum 4 e ders sarkmasın diye
    hayırlısıyla mayısı bi sonlasaydıkbi keyif yapardık dimi ama sizinki nasıl gidiyor
  8. Cevapla
    KOLEJ TARAFINA YAKIN SEN NE TARAFTASIN
  9. Cevapla
    hocam bu atamalar kadrolu veya sözleşmeli değil. sadece ücretli. tabi bu da rahatsız edici. bununla ilgili ilerki günlerde yine çalışmalarımız olacak.
Görülen Ziyaretci mesajı 1 to 10 of 16
reyhanım Hakkinda

Temel Bilgiler

Doğum Gününüz
15.Mart.1981 (43)
reyhanım Hakkinda
Nerden:
sakarya artık ANKARA
Hobileri:
okumak
Meslek:
ögrenci
Takma İsim:
reyhanım
İsim:
reyhan
Soyisim:
gürgan

Signatürü



mezun oldugumu görürmüyüm acaba

İstatistik


Mesaj adeti
Mesaj adeti
139
Günlük Ortalama Mesajlar
0.03
Ziyaretci Mesajı
Toplam Mesaj
16
En yeni mesaj
15.Mart.2014
Genel Bilgiler
Son Aktivitesi
11.Aralık.2014
Üyelik tarihi
13.Eylül.2009
Tavsiye Puanı
0

7 Arkadaşlar

Arkadaşlar gösterme 1 to 7 of 7

Giriş

Facebook ile Baglan Giriş