teftiş

   
  

İletişim


 05xx xxx xx xx


vbnetron


[email protected]

×

teftiş

Sayfa 1/2 12 Son

Konu: teftiş

  • #1
    özgen05 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    29.Aralık.2009
    Yer
    AMASYA
    Mesajlar
    1,065
    @özgen05

    Standart teftiş


    arkadaşlar cuma günü teftiş edildim. benim sormak istediğim teftiş sonrası müfettişler ücretli öğretmenlere puan falan veriyorlarmı bir bilginiz var mı
    Hayat Bir Çaydır,İnsan İse Şeker.
    Sen Karıştırdıkça Hayattan Tat Aldığını Sanırsın,
    Hayatın Seni Erittiğini Çay Bitince Anlarsın

  • #2
    jellyboom - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    30.Ağustos.2010
    Mesajlar
    112
    @jellyboom

    Standart


    kadrolulara bile artık puan falan vermiyorlar..sadece bakıyorlar şuyun eksik buyun eksik tamamla gibisinden..işini yapmaya çalışıyor onlarda:P

  • #3
    özgen05 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    29.Aralık.2009
    Yer
    AMASYA
    Mesajlar
    1,065
    @özgen05

    Standart


    yani hiç rapor falan da mı tutulmuyor
    Hayat Bir Çaydır,İnsan İse Şeker.
    Sen Karıştırdıkça Hayattan Tat Aldığını Sanırsın,
    Hayatın Seni Erittiğini Çay Bitince Anlarsın

  • #4
    dileek - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    26.Haziran.2009
    Yer
    kayseri
    Mesajlar
    1,092
    @dileek

    Standart


    yok hocam hatta gecen sene calıstıgım okulda dıger arkadasa ucretlı dıye hıc bakmamıslardı bıle

  • #5
    BURCU-BAŞKAL - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    13.Haziran.2009
    Yer
    İZMRRR
    Mesajlar
    6,266
    @BURCU-BAŞKAL

    Standart


    benim için geçen yıl olumlu ve olumsuz görüşleri hakkında bir rapor göndermişlerdi hatta puanımda varmış ama öğrenemedim

  • #6
    Ezgikyc - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    19.Ağustos.2011
    Yer
    TAM 35 İZMİR ;)
    Mesajlar
    420
    @Ezgikyc

    Standart


    geçen sene bize gelen müfettişte 1 saat kızını anlatıp gitmişti oda ooö olmuş.Evde yoğurt kovası vs.artık mataryel biriktirip götürüomuş falan.Sanki biz bilmiyoruz hiç yapmadık salla başı al maaşı valla :S
    ‎"Hayatta kimseye güvenmeyeceksin."
    DEMEK saçmalıktır inan.
    AMA kime " iKi defa güveneceğini " HESAPLAMALI insan.

    V. Hugo

  • #7
    özgen05 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    29.Aralık.2009
    Yer
    AMASYA
    Mesajlar
    1,065
    @özgen05

    Standart


    bana geldiğinde bakmadığı şey kalmadı allahtan rehberlik için gelmişlerdi yok hazır plan olmayacakmış,yok hazır plan suç muş vs.vs. birsürü şey saydı canımı sıktı
    Hayat Bir Çaydır,İnsan İse Şeker.
    Sen Karıştırdıkça Hayattan Tat Aldığını Sanırsın,
    Hayatın Seni Erittiğini Çay Bitince Anlarsın

  • #8
    elifnazlı - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    24.Eylül.2010
    Yer
    Amasya
    Mesajlar
    34
    @elifnazlı

    Standart


    Özgencim Amasya merkezde mi çalışıyorsun? Bana gelen müfettişlerde aynı şeyi söylediler.

  • #9
    taylanfatma - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    22.Ocak.2011
    Yer
    Ankara
    Mesajlar
    100
    @taylanfatma

    Standart


    Hocam ben köy okulunda üceretliyim bu yıl 2.yılım geçen yıl mayıs ayında puan verdiler bana 85 aldım.Bu yıl rehberliğe geldiler şaşırdılar geçen yılki teftiş dosyasını istediler sana niye puan verdiler demekki çok beğenmişler seni eğitimini dediler. ben de şaşırdım kadrolu öğretmenlere bile artık puan verilmediğini duyunca.müfettişe göre değişiyor galiba.
    <img src=images/smilies/021.gif border=0 alt= title=021 class=inlineimg />

  • #10
    taylanfatma - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    22.Ocak.2011
    Yer
    Ankara
    Mesajlar
    100
    @taylanfatma

    Standart


    Hocam aldığınız puanı müfettişler ilçe millieğitime bildiriyorlar mayıs ayında oluyor teftiş zaten yılda 4 kere geliyorlar ekimde rehberliğe aralık, mart, mayıs ayında 2gün üst üste geliyorlar puan veriyorlar sınıf öğrencilerin eğitimi vb. haziran ayının ilk haftası ilçe meb den gelen evrak ile teftiş raporu ve teftiş edilen öğretmenlerin puanları geliyor.
    <img src=images/smilies/021.gif border=0 alt= title=021 class=inlineimg />

  • YORUM BIRAKMAK İÇİN ÜYE OLMALISINIZ !

    ÜYE OLMAK İÇİN TIKLA

    Benzer Konular

    1. Bu sene teftiş yılım lütfen yardım!!!
      By gcevik in forum TUTULMASI GEREKEN DOSYA EVRAK VE TUTANAKLAR
      Cevaplar: 5
      Son Mesaj: 21.Eylül.2012, 11:35
    2. müfettiş ve teftiş
      By sevgilburgaz in forum ÖĞRETMEN ETKİLEŞİMİ
      Cevaplar: 5
      Son Mesaj: 18.Ocak.2012, 21:26
    3. 2010 Teftiş Rehberi
      By HALE GAMZE in forum YÖNETMELİK,YÖNERGE, KANUN,TÜZÜK vb DUYURULARI
      Cevaplar: 0
      Son Mesaj: 21.Şubat.2011, 00:45
    4. okul öncesi öğretmeninin denetimi, teftiş
      By bostanici in forum ÖĞRETMEN SORUNLARI
      Cevaplar: 1
      Son Mesaj: 06.Ocak.2011, 10:47
    5. İlköğretim Okulları Rehberlik ve Teftiş Kılavuzu
      By Handan Hoca in forum YÖNETMELİK,YÖNERGE, KANUN,TÜZÜK vb DUYURULARI
      Cevaplar: 2
      Son Mesaj: 19.Ocak.2010, 01:48

    Yetkileriniz

    • Konu Acma Yetkiniz Yok
    • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
    • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
    • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
    •  

    Giriş

    Facebook platformu Giriş