akadasım kesınlıkle katılıyorum,benımde herseyden son dakıkada haberım oluyor.mufetttişin gelcegini bile okula geldıgımde ogrenıyorum
..ama onemsemıyorum sonucta ben işimi en iyi sekılde yapmaya calısıyorum,dıgerlerı bakıcı olarak bıle gorseler umursmmayı ogrendım...takma bence...


LinkBack URL
About LinkBacks



Alıntı ile Cevapla
marenun Nickli Üyeden Alıntı

evet lisans tamamlamamış olabiliriz ama biz ÖĞRETMENİZ.. bunu herkes böyle bile
