05xx xxx xx xx
vbnetron
[email protected]
Ben bugün başbakanlığa bu konu hakkında mail attım.Atanmayı bekleyen o kadar öğretmen varken atamadan bile önce ,bu konunun gündeme getirilmesinin yanlış olduğunu belirttim.Lütfen sizlerde mail atarak destek olun.
http://www.onceokuloncesi.com/imageh...050fb6800c.jpg
ÜYE OLMAK İÇİN TIKLA
Forum Kuralları