Orada görevli öğrenci olmak beni ayrıca gururlandırdı.Küçücük yüreklerden büyük emekler vardı.Hepsi birbirinden güzel,birbirinden yaratıcıydı.İlgi baya yoğundu.Her okul her öğrenci kendi emeklerini gösterdi.
Önce Okul Öncesi !
Fotoğrafların bizlere paylaşımları içinde ayrıca teşekkürler ~


LinkBack URL
About LinkBacks



Alıntı ile Cevapla