Orada görevli öğrenci olmak beni ayrıca gururlandırdı.Küçücük yüreklerden büyük emekler vardı.Hepsi birbirinden güzel,birbirinden yaratıcıydı.İlgi baya yoğundu.Her okul her öğrenci kendi emeklerini gösterdi.

Önce Okul Öncesi !

Fotoğrafların bizlere paylaşımları içinde ayrıca teşekkürler ~