di mi ama? burada 14 yıldan bahsediyoruz. dile kolay! (maaşallah, barekallah)
dün gibi ama..bak gene yaşlanma duyguları geliyor. güljiyan ben yapmıyorum bak kendiliğinden oluyor. korkuyoruuuum!!
güle niye sordun ki bak olayı bile yaşamamış..
bazen denk geliyor.. mesela ben!!
Babannem derdi ki: bir sevda kuşu varmış. hep "güzel çirkine, iyi kötüye diye ötermiş. bazen şaşırıp güzel güzele, iyi iyiye, çirkin çirkine kötü kötüye dermiş. işte o şaşırdığı zamanlara denk gelen kısmetler tutarmış" . hikaye işte..[/QUOTE]
tamam hocam bundan sonra size sorarım
ne bilem bilir sandım bende fikirleri önemli hanfendimizin
şaşırdığı zaman denk gelelim inşallah
sana soru yok bundan sonra hacı
amiiiiiiin canımcııııııımmmmm
ahııınııı seviyiiiim seniiinn![]()
tamam hocam bundan sonra size sorarım
ne bilem bilir sandım bende fikirleri önemli hanfendimizin
şaşırdığı zaman denk gelelim inşallah
sana soru yok bundan sonra hacı
amiiiiiiin canımcııııııımmmmm
ahııınııı seviyiiiim seniiinn[/QUOTE]
sor kuzum sor sor ki öğrenesin
ahh sevilir mi deli kız![]()
Ve ben alıp başımı gidince akşamları
İçinde yorgun düştüğüm bahçemden dışarı,
Biliyorum; her yol götürür beni o yöne
Yaşanmamış hayatların tersanesine...