itiraf ediyorum mantıkçı benim sözlü notumu dolgun vererek 4 yapmış
herkes nerde yahu......niye kimse bir şeyler itiraf etmiyor?yoksa korkuyor musunuz hıııı?
Ve ben alıp başımı gidince akşamları
İçinde yorgun düştüğüm bahçemden dışarı,
Biliyorum; her yol götürür beni o yöne
Yaşanmamış hayatların tersanesine...
itiraf ediyorum
çok güzel insanlar var burada
Gözlerimi kör et kulaklarımı sağır,
Nefsime değil aşkına kul et beni,
Tövbe ateşinde yak küllerimi savur,
Rabbim sakın bırakma sımsıkı tut ellerimi.
Gözlerimi kör et kulaklarımı sağır,
Nefsime değil aşkına kul et beni,
Tövbe ateşinde yak küllerimi savur,
Rabbim sakın bırakma sımsıkı tut ellerimi.
itiraf ediyorum bu muhteşem siteden üye olmadan da bir süre faydalandım ama vicdanım el vermedi ve üye oldum şimdi herkese ÖNCE OKUL ÖNCESİ diyorum.
Bu itiraf oldu mu sayın karakaş
bir itiraf daha :
BU SİTEYİ ÇOOOK SEVİYORUM.
ALL İS WELL
anasınıfında ki erkek öğrencilere de kırmızı önlük giydirmeleri hiç hoşuma gitmiyor![]()
* Tuttum, taa içime oturttum seni...
itiraf ediyorum okul öncesi okumaktan korkuyorum
karaKARTAL