İtiraf Reyonu - Sayfa 3


             

İletişim


 05xx xxx xx xx


vbnetron


[email protected]

×

İtiraf Reyonu

Like Tree1398Likes

Konu: İtiraf Reyonu

Hybrid View

  • #1
    GÜL JİYAN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    13.April.2011
    Nereden
    bilinmeyenlerden
    Mesajlar
    12,310
    @GÜL JİYAN







    itiraf ediyorum mantıkçı benim sözlü notumu dolgun vererek 4 yapmış
    Ve ben alıp başımı gidince akşamları
    İçinde yorgun düştüğüm bahçemden dışarı,
    Biliyorum; her yol götürür beni o yöne
    Yaşanmamış hayatların tersanesine...

  • #2
    GÜL JİYAN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    13.April.2011
    Nereden
    bilinmeyenlerden
    Mesajlar
    12,310
    @GÜL JİYAN







    herkes nerde yahu......niye kimse bir şeyler itiraf etmiyor?yoksa korkuyor musunuz hıııı?
    Ve ben alıp başımı gidince akşamları
    İçinde yorgun düştüğüm bahçemden dışarı,
    Biliyorum; her yol götürür beni o yöne
    Yaşanmamış hayatların tersanesine...

  • #3
    okyanus75 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    04.March.2011
    Nereden
    DENİZLİ
    Mesajlar
    1,338
    @okyanus75







    itiraf ediyorum

    çok güzel insanlar var burada
    Gözlerimi kör et kulaklarımı sağır,
    Nefsime değil aşkına kul et beni,
    Tövbe ateşinde yak küllerimi savur,
    Rabbim sakın bırakma sımsıkı tut ellerimi.

  • #4
    GÜL JİYAN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    13.April.2011
    Nereden
    bilinmeyenlerden
    Mesajlar
    12,310
    @GÜL JİYAN







    Alıntı okyanus75 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    itiraf ediyorum

    çok güzel insanlar var burada
    haklısın.özellikle ben değil mi?
    Ve ben alıp başımı gidince akşamları
    İçinde yorgun düştüğüm bahçemden dışarı,
    Biliyorum; her yol götürür beni o yöne
    Yaşanmamış hayatların tersanesine...

  • #5
    okyanus75 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    04.March.2011
    Nereden
    DENİZLİ
    Mesajlar
    1,338
    @okyanus75







    Alıntı karakaş Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    haklısın.özellikle ben değil mi?
    niye olmasın sen sevilmeyecek birimisin?

    şimdiye kadar tanıdığım herkes kendi özellikleriyle harika kişiliklere sahip insanlar
    Gözlerimi kör et kulaklarımı sağır,
    Nefsime değil aşkına kul et beni,
    Tövbe ateşinde yak küllerimi savur,
    Rabbim sakın bırakma sımsıkı tut ellerimi.

  • #6
    tuğba83 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    09.August.2010
    Mesajlar
    627
    @tuğba83







    itiraf ediyorum bu muhteşem siteden üye olmadan da bir süre faydalandım ama vicdanım el vermedi ve üye oldum şimdi herkese ÖNCE OKUL ÖNCESİ diyorum.
    Bu itiraf oldu mu sayın karakaş

    bir itiraf daha :
    BU SİTEYİ ÇOOOK SEVİYORUM.
    GÜL JİYAN likes this.
    ALL İS WELL

  • #7
    GÜL JİYAN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    13.April.2011
    Nereden
    bilinmeyenlerden
    Mesajlar
    12,310
    @GÜL JİYAN







    Alıntı tuğba83 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    itiraf ediyorum bu muhteşem siteden üye olmadan da bir süre faydalandım ama vicdanım el vermedi ve üye oldum şimdi herkese ÖNCE OKUL ÖNCESİ diyorum.
    Bu itiraf oldu mu sayın karakaş

    bir itiraf daha :
    BU SİTEYİ ÇOOOK SEVİYORUM.
    oldu oldu.ehh ne yapalım affediyoruz seni(bugünlerde ne kadar kendini beğenmişliğim tuttu yaa)
    Ve ben alıp başımı gidince akşamları
    İçinde yorgun düştüğüm bahçemden dışarı,
    Biliyorum; her yol götürür beni o yöne
    Yaşanmamış hayatların tersanesine...

  • #8
    Cihan ÇAĞLAYAN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    08.April.2009
    Nereden
    Şanlıurfa
    Mesajlar
    5,536
    @Cihan ÇAĞLAYAN







    anasınıfında ki erkek öğrencilere de kırmızı önlük giydirmeleri hiç hoşuma gitmiyor
    * Tuttum, taa içime oturttum seni...

  • #9
    GÜL JİYAN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    13.April.2011
    Nereden
    bilinmeyenlerden
    Mesajlar
    12,310
    @GÜL JİYAN







    Alıntı Cihan ÇAĞLAYAN (egitim-tr) Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    anasınıfında ki erkek öğrencilere de kırmızı önlük giydirmeleri hiç hoşuma gitmiyor
    bak bu konuda haklısın.benimde hoşuma gitmiyor
    Ve ben alıp başımı gidince akşamları
    İçinde yorgun düştüğüm bahçemden dışarı,
    Biliyorum; her yol götürür beni o yöne
    Yaşanmamış hayatların tersanesine...

  • #10
    erdal7 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    26.May.2011
    Nereden
    Tekirdağ
    Mesajlar
    39
    @erdal7







    itiraf ediyorum okul öncesi okumaktan korkuyorum
    karaKARTAL

  • YORUM BIRAKMAK İÇİN ÜYE OLMALISINIZ !

    ÜYE OLMAK İÇİN TIKLA

    Benzer Konular

    1. İtiraf ; Orijinal mi ? Korsan mı ?
      Konu Sahibi alicebeg Forum KİTAP-DERGİ
      Cevap: 19
      Son Mesaj : 07.December.2009, 09:55
    2. Manchester Maçı'nda Golü Atan Scholes’tan İtiraf
      Konu Sahibi Tuba KALAYCI (tuba07-1903) Forum SPOR
      Cevap: 0
      Son Mesaj : 17.September.2009, 16:49

    Yetkileriniz

    • Konu Acma Yetkiniz Yok
    • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
    • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
    • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
    •  

    Giriş

    Facebook ile Baglan Giriş