bu özellik ilginç midir bilemiyorum ama her çamaşır asmamda 1 mandal mutlaka düşürüyorum..
ilerleyen günlerde alt komşumuz hepsini toplayıp getiriyor..
bu biraz sakarlığa giriyor sanırım..![]()
playstation hastasıyımdırcanım sıkıldığında gidip arkadaşlarımı kendi memleketlerinde yenip gelmek gibi bir özelliğim de vardır
![]()
"Mutluluk, herkes gibi yaşarken kimse gibi olmamaktır."