keskin_bıçak..
Siyah Beyazında hayatın...
Bazen birisine güveneceğim zaman, Geçmişteki hayal kırıklıklarım ensemden tutar ve kulağıma fısıldar;
"Ne Çabuk Unuttun''
bağlasan durmaz![]()
Si vis pacem, para bellum
aç aslan..![]()
6. yaşımız kutlu olsun!!!
Ögretmen, insan davranislarini ve yeteneklerini gelistiren bir davranis mühendisidir.
10.Yıl
Önce Okul Öncesi
#DİRENKPSS2015
haydaaaaaa kurtlu bişiy den sonra aç aslan...
bekleyen
Si vis pacem, para bellum
peki..
kar beyaz aslancık![]()
6. yaşımız kutlu olsun!!!
Ögretmen, insan davranislarini ve yeteneklerini gelistiren bir davranis mühendisidir.
10.Yıl
Önce Okul Öncesi
#DİRENKPSS2015
istanbul da sonbahar
Si vis pacem, para bellum
hüdaverdi![]()
Bazen birisine güveneceğim zaman, Geçmişteki hayal kırıklıklarım ensemden tutar ve kulağıma fısıldar;
"Ne Çabuk Unuttun''
arap saçı ...
Si vis pacem, para bellum
Yaramaz
Bazen birisine güveneceğim zaman, Geçmişteki hayal kırıklıklarım ensemden tutar ve kulağıma fısıldar;
"Ne Çabuk Unuttun''