dkara arkadaşım staj için süper bir fikir mutlaka uygulamaya çalışacağım tam plan uygulamaya geçtik biliyorsunuz..özellikle güzel ve eğitici,teşekkürler
miniklerimizin ve siz öğretmenimizin emeğine sağlık.....
çok hoş cıvıl cıvıl bir çalışma olmuş...