Alıntı yeşim öğretmen Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
daha önce yayınlandı mı bilmiyorum ama eklemek istedim.2006 senesinde hazırlamıştık.öğrencilerimle birlikte rafları boyamıştık,kıyafetini ben dikmiştim.güzel günlerdi.

BENCEDE HOCAM ÇOK GÜL GÜNLERDİ