çetin soysal MECLİS de ÇOCUK GELİŞİMCİLERDEN bahsetmiş !!!!


             

İletişim


 05xx xxx xx xx


vbnetron


[email protected]

×

çetin soysal MECLİS de ÇOCUK GELİŞİMCİLERDEN bahsetmiş !!!!

Hybrid View

  • #1
    sertacerbilici - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    09.January.2010
    Nereden
    İstanbul
    Mesajlar
    58
    @sertacerbilici







    Alıntı bırak vehmimde gölgeni Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Konuyla alakası var.
    Alıntı Alıntı
    Bu bilgi maalesef dogru değil. TBMM nin yaptığı son tutanağı inceledim. Ancak Sayın Çetin Soysal'ın orada konuşması mevcut değil...
    Bu konunun açıldığı başlığa ve tarihe bakıyorum... Sonra gidiyorum bu konunun açıldığı tarihe en uygun tutanağı baştan sona inceliyorum içinde en ufak birşey yok. Bu konu açıldığında 83. oturum yapılmış. Konu açılırken bugun diye bahsedilmiş. Takdir edersiniz ki, 83 tane oturumu tek tek inceleme şansım olmadığı için sadece tarihe en uygun olanı inceleyerek sizlere bu bilginin yanlışlığını aktardım. Ancak mümkünse benim ve yukarıda alıntı yaptığım arkadaşın yaptığı gibi kaynak gösterek açıklamalar yaparsanız bu karmaşalar tekrar yaşanmaz.

    Yukarıdaki arkadaşımızın alıntılama yaptığı sayfanın linki

    https://www.tbmm.gov.tr/develop/owa/...e1=58&page2=58

    Yukarıdaki sayfadan sonra görüleceği gibi aynı oturumda Nimet Çubukçu söz almamış. İmzaların atıldığı bilgisini doğrudan Çein Bey'e vermiş olabilir ama 80. oturum tutanaklarında bu bilgi mevcut değil...

  • #2
    gamze :) - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    14.December.2009
    Mesajlar
    62
    @gamze :)







    ben GAMZE ÇALIŞKAN.
    ben sanal değilim.GERÇEĞİM. söylediklerimde bir o kadar GERÇEK !
    söylediğim herşey dogrudur !!!

    beni tüm bakanlık, meclis, yök bilir !
    bakanlık, meclis, yök görüşmelerimi google dan arama yaptığınızda VİDEOLARIYLA bulabilirsiniz !!!

    benim yazdığım şey GAYET açık !!!

    bugün Çetin soysal ile görüştüm. meclis de bizden bahsetmiş, video olarak bulalım dedim !!!

    BUNDA NE GİBİ BİR SUCUM VAR ?

    BUGÜN ÇETİN SOYSAL HAKKIMIZDA KONUŞMUŞ DEMEDİM / böyle bir konuşma var. tarihi belli değil, BULALIM dedim.

    BÖYLE BİRŞEY YOKSA, neden SÖYLENDİ denilmiş !!!!
    böyle birşey var ki SÖY LÜ YO RUM !!!!

    Çetin bey ile konuştum, konuşma videosunu BANA yollayacak !!!
    ve sadece FACESİMDEki arkadaşlarımla PAYLAŞACAĞIM !!!!

    çünkü onlar BENİ dogru AN LI YOR LAR !!!!

    video bulalım dedim. SADECE son oturum incelenip, böyle birşey yok denilmiş.

    SANKİ BEN SİZLERİ KANDIRMAYA ÇA LI ŞI YO RUM !!!

  • #3
    gamze :) - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    14.December.2009
    Mesajlar
    62
    @gamze :)







    HAKIMIZDA EN KAPSAMLI ;

    MECLİS SORU ÖNERGESİNİ ÇETİN SOYSAL VERMİŞTİR !!!

    https://www.tbmm.gov.tr/develop/owa/..._sira_no=80165

    BUYURUN İNCELEYİN !!!

  • #4
    Kübra AKÇİMEN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    16.June.2009
    Nereden
    umut şehrii
    Mesajlar
    16,879
    @Kübra AKÇİMEN



    çetin soysal MECLİS de ÇOCUK GELİŞİMCİLERDEN bahsetmiş !!!!





    Alıntı gamze :) Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    ben GAMZE ÇALIŞKAN.
    ben sanal değilim.GERÇEĞİM. söylediklerimde bir o kadar GERÇEK !
    söylediğim herşey dogrudur !!!

    beni tüm bakanlık, meclis, yök bilir !
    bakanlık, meclis, yök görüşmelerimi google dan arama yaptığınızda VİDEOLARIYLA bulabilirsiniz !!!

    benim yazdığım şey GAYET açık !!!

    bugün Çetin soysal ile görüştüm. meclis de bizden bahsetmiş, video olarak bulalım dedim !!!

    BUNDA NE GİBİ BİR SUCUM VAR ?

    BUGÜN ÇETİN SOYSAL HAKKIMIZDA KONUŞMUŞ DEMEDİM / böyle bir konuşma var. tarihi belli değil, BULALIM dedim.

    BÖYLE BİRŞEY YOKSA, neden SÖYLENDİ denilmiş !!!!
    böyle birşey var ki SÖY LÜ YO RUM !!!!

    Çetin bey ile konuştum, konuşma videosunu BANA yollayacak !!!
    ve sadece FACESİMDEki arkadaşlarımla PAYLAŞACAĞIM !!!!

    çünkü onlar BENİ dogru AN LI YOR LAR !!!!

    video bulalım dedim. SADECE son oturum incelenip, böyle birşey yok denilmiş.

    SANKİ BEN SİZLERİ KANDIRMAYA ÇA LI ŞI YO RUM !!!
    BİZ DE Bİ Şİ ANLAYAMADIK ARKADAŞIM HERŞEY KARMA KARIŞIK OLDU

  • YORUM BIRAKMAK İÇİN ÜYE OLMALISINIZ !

    ÜYE OLMAK İÇİN TIKLA

    Benzer Konular

    1. MECLİS REİSLİĞİNİ KABULÜ HAKKINDA TELGRAF
      Konu Sahibi Ayşe Turan BAL Forum MUSTAFA KEMAL ATATÜRK
      Cevap: 0
      Son Mesaj : 06.February.2010, 00:30
    2. Cevap: 0
      Son Mesaj : 06.February.2010, 00:28
    3. ATATÜRK'ÜN İLK MECLİS KONUŞMASI
      Konu Sahibi Ayşe Turan BAL Forum MUSTAFA KEMAL ATATÜRK
      Cevap: 0
      Son Mesaj : 02.February.2010, 23:58
    4. Aşık Olduğunu Nasıl Anlarsın? (Çetin ÖZBEY den)
      Konu Sahibi Ayşe Turan BAL Forum AŞK&SEVGİ
      Cevap: 4
      Son Mesaj : 30.November.2009, 17:10
    5. Kişisel Gelişim Nedir? (Çetin ÖZBEY'den)
      Konu Sahibi Ayşe Turan BAL Forum KİŞİSEL GELİŞİM
      Cevap: 2
      Son Mesaj : 28.November.2009, 19:26

    Yetkileriniz

    • Konu Acma Yetkiniz Yok
    • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
    • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
    • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
    •  

    Giriş

    Facebook ile Baglan Giriş