05xx xxx xx xx
vbnetron
[email protected]
Ben çocuğumu busene devlet okulundaki anasınıfına verdim bazen listeler biraz abartılıyo galiba.Bütçeyi bayağı zorluyo.
ÜYE OLMAK İÇİN TIKLA
Forum Kuralları