ben daha açıkögretim 3. sınıf ögrencisiyim ama kızım okula giti geçen yıl ve bu yılda bayram sonrası başlıcak... beslenme okuldan karşılanıyor... kırtasiye ve temizlik malzemelerini bizler veliler karşılıyoruz.. Bize malzeme listesini veriyorlar .Dergiye gelince geçen yıl dergi aldı ögretmeni ama düzenli yapmadıkları için malesef hiç bir yararı olmadı ve ben aldıkları dergiyi hiç begenmedim dogrusu bir veli ve okulöncesi ögretmeni olarak.. bu yıl daha ögretmeni yok diye göndermedim kızımı okula inş bayram sonrası gelecek ögretmen..


LinkBack URL
About LinkBacks



Alıntı ile Cevapla