05xx xxx xx xx
vbnetron
[email protected]
MÜKEMMEL teşekkürler çok güzel görürnüyorlar..
ÖNCE OKUL ÖNCESİ 7 YAŞINDA! İyi İnsan; Aklından hiç kötülük geçirmeyen, saf insan değildir. İyi İnsan; Her şeyin farkında olup, iyiliği tercih edendir.
merhaba çiğdem hocam etkinliklerinizi çok beğendim sırayla yapım aşamasını söylermisiniz. Hocam sınıfınız çok güzeldir şimdi nerede görev yapıyorsunuz merak ettim valla.
ÜYE OLMAK İÇİN TIKLA
Forum Kuralları