♫♫Şu Anda Ne Dinliyorsun?:))♫♫ - Sayfa 135


             

İletişim


 05xx xxx xx xx


vbnetron


[email protected]

×

♫♫Şu Anda Ne Dinliyorsun?:))♫♫

Like Tree733Likes

Konu: ♫♫Şu Anda Ne Dinliyorsun?:))♫♫

Hybrid View

  • #1
    umut dalları - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    19.February.2010
    Nereden
    Ağrı / fransa
    Mesajlar
    6,706
    @umut dalları







    korkuyu cefayı geç onu bunu
    coşş davran içinden geldiği gibi
    anlat hislerini gizleme beden
    hiç kuşkusuz güven CANDAN SEVYETER

    selahattin özdemir:candan sev yeter
    saraylar saltanatlar çöker
    kan susar birgün
    zulüm biter.
    menekşelerde açılır üstümüzde
    leylaklarda güler.
    bugünlerden geriye,
    bir yarına gidenler kalır
    bir de yarınlar için direnenler...


    ADNAN YÜCEL /yer yüzü aşkın yüzü oluncaya dek

  • #2
    d kara - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    19.April.2009
    Nereden
    KASTAMONU
    Mesajlar
    8,423
    @d kara







    SONER SARIKABADAYI---PAS
    BEN BİR DELİYİM


    ANLAMAYANA AZ GELİRİM,ANLAYANA ÇOK

  • #3
    Cemile ÖZTÜRK - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    16.March.2009
    Nereden
    İstanbul
    Mesajlar
    32,893
    @Cemile ÖZTÜRK







    BELKIS ÖZENER - GÜMÜŞ GERDANLIK
    c i m i



    "Ben çocukken annem bana hep hayatın anahtarının mutluluk olduğunu anlatırdı. Okula gitmeye başladığım zaman, sınavda bana "Büyüyünce ne olmak istiyorsun?" diye sordular. Ben de onlara "Mutlu olmak istiyorum" diye cevap verdim.
    Onlar bana, soruyu anlamadığımı söylediler. Ben de onlara, asıl onların hayatı anlamadıklarını söyledim. "

    John Lennon

  • #4
    d kara - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    19.April.2009
    Nereden
    KASTAMONU
    Mesajlar
    8,423
    @d kara







    tufan kayhan---yasak

    yasak ben sana yasak
    yasak ben sana yasak
    çaresizlik mutsuzluk hepsi bir yanda
    yasaksın işte öyle bana....
    BEN BİR DELİYİM


    ANLAMAYANA AZ GELİRİM,ANLAYANA ÇOK

  • #5
    d kara - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    19.April.2009
    Nereden
    KASTAMONU
    Mesajlar
    8,423
    @d kara







    mustafa ceceli---hastalıkta sağlıkta
    BEN BİR DELİYİM


    ANLAMAYANA AZ GELİRİM,ANLAYANA ÇOK

  • #6
    d kara - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    19.April.2009
    Nereden
    KASTAMONU
    Mesajlar
    8,423
    @d kara







    yılız tilbe---vazgeçtim
    BEN BİR DELİYİM


    ANLAMAYANA AZ GELİRİM,ANLAYANA ÇOK

  • #7
    d kara - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    19.April.2009
    Nereden
    KASTAMONU
    Mesajlar
    8,423
    @d kara







    yıldız tilbe--aşk denen ölüm....

    sanki hiç görmedim
    sanki hiç sevmedim
    herşey ne kadar oldu bir hayal
    saklanır gerçeğim

    nerde sevdiklerim
    nerde sonsuz aşklar
    acıttı beni
    unuttu beni verdiğin hazlar

    yine geceler uzun
    yine güneşimin gözleri kara
    aşk yine başımda
    yana yana kül oldum
    yine geriliyorum çarmıhına
    aşk denen ölümün

    ne güzel sözler....
    BEN BİR DELİYİM


    ANLAMAYANA AZ GELİRİM,ANLAYANA ÇOK

  • #8
    d kara - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    19.April.2009
    Nereden
    KASTAMONU
    Mesajlar
    8,423
    @d kara







    sezen aksu---tutuklu
    BEN BİR DELİYİM


    ANLAMAYANA AZ GELİRİM,ANLAYANA ÇOK

  • #9
    HALE GAMZE - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    08.March.2009
    Nereden
    İzmir-İstanbul-İspanya-İtalya ( i lerden gidiyorum,hayırdır... :)
    Mesajlar
    31,583
    @HALE GAMZE







    klimanın serinletici sesini
    81gamze81



    Önce Okul Öncesi Ekibi sizlerin de desteğiyle 10 yıldır okul öncesi eğitime destek vermektedir.
    10. yaşımız kutlu olsun!!!


  • #10
    d kara - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    19.April.2009
    Nereden
    KASTAMONU
    Mesajlar
    8,423
    @d kara







    tarkan--kayıp


    çok güzel bir slov olmuş....

    ellerin avucunda soldu diyor ya...
    yaralı bir ürkek kuştu

    yolun açık olsun demek isterdim

    bogazım düğümlü sözlerm kayıp

    bir daha ömrümce kimseyii sevmem

    çünkü bu bedende yüreğim kayıp...
    BEN BİR DELİYİM


    ANLAMAYANA AZ GELİRİM,ANLAYANA ÇOK

  • YORUM BIRAKMAK İÇİN ÜYE OLMALISINIZ !

    ÜYE OLMAK İÇİN TIKLA

    Benzer Konular

    1. ♥♪♫•*¨*•.¸♫• 23 nisan
      Konu Sahibi ** kevser** Forum ÇOCUK ŞARKILARI NOTALARI
      Cevap: 11
      Son Mesaj : 21.April.2013, 21:50
    2. ♥♪♫•*¨*•.¸♫• Yıldızlar
      Konu Sahibi ** kevser** Forum ÇOCUK ŞARKILARI NOTALARI
      Cevap: 7
      Son Mesaj : 12.May.2011, 16:21
    3. ♥♪♫•*¨*•.¸♫• Bak postacı geliyor
      Konu Sahibi ** kevser** Forum ÇOCUK ŞARKILARI NOTALARI
      Cevap: 13
      Son Mesaj : 12.May.2011, 16:01
    4. ♥♪♫•*¨*•.¸♫• Farecik
      Konu Sahibi ** kevser** Forum ÇOCUK ŞARKILARI NOTALARI
      Cevap: 5
      Son Mesaj : 08.October.2010, 20:13
    5. ♥♪♫•*¨*•.¸♫• yaşasın okulumuz(piyano)
      Konu Sahibi ** kevser** Forum ÇOCUK ŞARKILARI NOTALARI
      Cevap: 14
      Son Mesaj : 13.March.2010, 13:38

    Yetkileriniz

    • Konu Acma Yetkiniz Yok
    • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
    • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
    • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
    •  

    Giriş

    Facebook ile Baglan Giriş