05xx xxx xx xx
vbnetron
[email protected]
olur tabiki örerim ne istersiniz? atkımı ? şapkamı?
BEN BİR DELİYİM ANLAMAYANA AZ GELİRİM,ANLAYANA ÇOK
d kara Nickli Üyeden Alıntı olur tabiki örerim ne istersiniz? atkımı ? şapkamı? ay canım hocam teşekkür ederim çok naziksiniz utandım şimdi
şafak vakti yarın.....
ÜYE OLMAK İÇİN TIKLA
Forum Kuralları