şeker öğretmen ile elifnur arasındaki sohbet

   
  

İletişim


 05xx xxx xx xx


vbnetron


[email protected]

×

şeker öğretmen ile elifnur arasındaki sohbet

6 Ziyaretci Mesajı

  1. tşk ederim siz nasılsınız
  2. mrb.iyiyim canım sen nasılsın
  3. hocam nasılsınız?nerelerdesiniz yaa hiç görünmüyosunuz
  4. pardon uyar mı yazıcaktım yanışlık oldu
  5. biz arkadaşlarala müzikli öykü yapıcaz burdan onunla ilgili bir fon müzik buldum acaba onu yapsak bize oyarmı yani güzel olur mu?
  6. sağolun.ya ben bişey sorucaktım eğer vaktiniz varsa?
Görülen Ziyaretci mesajı 1 to 6 of 6

Giriş

Facebook platformu Giriş