Profil bilgileri: Gizem ÇELİKKOL (gigy) - Önce Okul Öncesi Ekibi Forum Sitesi - Biz Bu İşi Biliyoruz


             

İletişim


 05xx xxx xx xx


vbnetron


[email protected]

×
Hiç yeni etkinlik yok

740 Ziyaretci Mesajı

  1. Cevapla
    bende yeni uyandım sayılır nasıldı bugün
  2. Cevapla
    naber kuzum
  3. Cevapla
    canım sana rapor göndericem salak kadın aynı dio düzenledim bende şimdi yükleyeyim ki haftasonu baksın msni aç
  4. Cevapla
    burdasan bana bak
  5. Cevapla
    canım buradaysan rapor atıcam
  6. Cevapla
    tatlım emel öğretmenle gece hallettim onları sağolasın
  7. Cevapla
    canım burada mısın
  8. Cevapla
    eğitim çok zor
  9. Cevapla
    kuzum burdamısın
  10. Cevapla
    GÜNAYDIN canım nasılsın benim artık son günlerim dua et bana inşallah yeni yılda bebişimizi sağlıklı sıhhatl kucağımıza almak nasip olur bu arada hayat nasıl gidiyor her şey yolunda mı
Görülen Ziyaretci mesajı 21 to 30 of 740
Gizem ÇELİKKOL (gigy) Hakkinda

Temel Bilgiler

Doğum Gününüz
04.Aralık
Gizem ÇELİKKOL (gigy) Hakkinda
Biyografi:
BENİ BANA SOR ;)
Nerden:
İSTANBUL/EYÜP
Meslek:
Öğretmen
Takma İsim:
gigy
İsim:
Gizem
Soyisim:
ÇELİKKOL

Signatürü


ÖnceOkulÖncesi

İstatistik


Mesaj adeti
Mesaj adeti
13,558
Günlük Ortalama Mesajlar
2.63
Ziyaretci Mesajı
Toplam Mesaj
740
En yeni mesaj
24.Kasım.2015
Genel Bilgiler
Son Aktivitesi
04.Aralık.2017
Üyelik tarihi
10.Mart.2010
Tavsiye Puanı
6

78 Arkadaşlar

Arkadaşlar gösterme 1 to 10 of 78
Sayfa 1 Toplam 8 Sayfadan 123 ... Sonuncu

Giriş

Facebook ile Baglan Giriş