Profil bilgileri: hsenay - Önce Okul Öncesi Ekibi Forum Sitesi - Biz Bu İşi Biliyoruz


             

İletişim


 05xx xxx xx xx


vbnetron


[email protected]

×
Hiç yeni etkinlik yok

68 Ziyaretci Mesajı

  1. Cevapla
    mesleğimize sonunda kavuşacağımıza eminim ve işte bu zorlu günlerin en fazla değerini bilecek olanlarda bizleriz öyle değil mi??? Çünkü zoru başarak iki kişiyiz...
  2. Cevapla
    Ama ben doğum sonrasında aldım nedeni çok aslında kilo almanında burada yazmayalım olur mu???Neyse ben 70 kiloyum diyorum ama hayır diyolar o kadar yoksundur en fazla 62-63 gösteriyormuşum nerde???????32 yaşındayı diyorum nerde 25 en fazla diyorlar ama yok ben yaşımı biliyom canım işte 32 ...
  3. Cevapla
    fizik meselesine girersek hocam çok dertliyim bu konuda....Nerede eski fiziğim nerede eski dilek....Arada çok fark var...Ben evlendiğimde 52 kiloydum...Şuan malum 70 yani çok fark var ...Eskiden düzenli bir şekilde yemek sonrası yürüyüşlerim vardı ve çok hızlı geçen,biranımın bile boş kalmadığı yoğun günlerim vardı..8 yıl öğretmenlik yaptım...Şuan eski hızlı ve yoğun zamanlar yok tabi daha rahatız işte buda kilo olarak geri döndü bende...
  4. Cevapla
    ŞANS BİRYERE KADAR BUNA AZİM,HIRS,İSTEK DİYELİM...ÇOK İSTİYORUM MESLEĞİMİ YAPMAYI
  5. bencede aynen, şanslı insanlardansınız.........
  6. Cevapla
    çok tşk ederim iltifatlarınız için..Allaghım en kısa sürede mesleğimize kavuştursun...
  7. Cevapla
    resmi az önce yolladım ama bakmışsınızdır diye geri sildim...


    ben hurma gözlüyümdür güzel gözlerim vardır heeeeeeeee..kilom 70 boy: 1.60 yaş 32 ama ne kilom nede yaşım için göstermediğimi söylüyorlar...
  8. Cevapla
    ben insanları çok severim kim olrsa olsun dinlerim.deger veririm sanırım bu yüzden bu arkadaşlarım var....Birde söylemesi ayıp çok cana yakınımdır...
  9. Cevapla
    hocam yolladım bir tane daha bakın profile...
  10. Cevapla
    gerçektenmi...çok ilginçççççç....tüh yakından kendimi çeksem şimdi???Hocam çekip yüklerin yakın zamanda...Yoksa ikizmiyiz???*
Görülen Ziyaretci mesajı 41 to 50 of 68
Sayfa 5 Toplam 7 Sayfadan Birinci ... 34567 Sonuncu
Sayfa 5 Toplam 7 Sayfadan Birinci ... 34567 Sonuncu
hsenay Hakkinda

Temel Bilgiler

hsenay Hakkinda
Nerden:
MALATYA
Meslek:
OKUL ÖNCESİ ÖĞRETMENİ

İstatistik


Mesaj adeti
Mesaj adeti
2,197
Günlük Ortalama Mesajlar
0.42
Ziyaretci Mesajı
Toplam Mesaj
68
En yeni mesaj
07.Şubat.2011
Genel Bilgiler
Son Aktivitesi
30.Nisan.2015
Üyelik tarihi
24.Ocak.2010
Tavsiye Puanı
0

12 Arkadaşlar

  1. ayşe123 

    ÜYE

    ayşe123
  2. d kara 

    ÜYE

    d kara
  3. ece 88 

    ÜYE

    ece 88
  4. esraogrtmn 

    ÜYE

    esraogrtmn
  5. geleceğimiz çocuklar
  6. Gizem ÇELİKKOL (gigy) 

    ONURSAL ÜYE

    Gizem ÇELİKKOL (gigy)
  7. Hacer KOYUNCUOĞLU 

    SİTE EDİTÖRÜ

    Hacer KOYUNCUOĞLU
  8. ilardali 

    TEMSİLCİ

    ilardali
  9. leyla külcü 

    ÜYE

    leyla külcü
  10. nazan_15 

    ÜYE

    nazan_15
Arkadaşlar gösterme 1 to 10 of 12

Giriş

Facebook ile Baglan Giriş