kelimelerin bittiği yer..çok anlamlı bir yazı hocam...çocuk deyip geçiliyor.ama onlaırn kocaman yürekleri ne kadar çok yük taşıyor...
kelimelerin bittiği yer..çok anlamlı bir yazı hocam...çocuk deyip geçiliyor.ama onlaırn kocaman yürekleri ne kadar çok yük taşıyor...