Arkadaşlar toplam 3 koli hazırlayıp gönderebildik. Elimizde olan şimdlik buydu, üzgünüm Bu şekilde yardıma ihtiyacı olan çok okul varmış gerçekten. Bu konuda daha organize işler yapmak gerektiğini düşünüyorum. Küçük ve bireysel yardımlardan ziyade bu tarz bir yardım merkezi düşünmek ve bir şeyler yapmak lazım.