Arkadaşlar!!!!Haftanın Konuğunu Seçelim mii???* - Sayfa 2

   
  

İletişim


 05xx xxx xx xx


vbnetron


[email protected]

×

Arkadaşlar!!!!Haftanın Konuğunu Seçelim mii???*

Sayfa 2/5 İlk 1234 ... Son
Like Tree13Beğeni

Konu: Arkadaşlar!!!!Haftanın Konuğunu Seçelim mii???*

  1. #11
    Meltem YANIKOĞLU - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    01.Mart.2009
    Yer
    İstanbul
    Mesajlar
    16,360
    @Meltem YANIKOĞLU






    Alıntı @[email protected] Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster


    hocam yanlız konu benim hee..ona göre..
    elbette konu senin canım. konuyuda sen açacaksın zaten. yalnız tabi ki böyle bir konu için baştan kararlar alınması gerek ki işin tadı kaçmasın sonra, saçma sapan bir hale gelmesin konu. bir de dediğim gibi güzel fikirler çıktı aramızda konuşurken, bunları da değerlendirmek istiyoruz bu vesileyle.

  2. #12
    Cihan ÇAĞLAYAN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    08.Nisan.2009
    Yer
    Şanlıurfa
    Mesajlar
    5,526
    @Cihan ÇAĞLAYAN






    bununla ilgili bir bölüm açılmasını istemiştim daha önce açılmadı güzel bir etkinlik teşekkürler haftanın konuğu değilde hocam KIRMIZI KOLTUK daha ilgi çeker içerik için.
    * Tuttum, taa içime oturttum seni...

  3. #13
    Cihan ÇAĞLAYAN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    08.Nisan.2009
    Yer
    Şanlıurfa
    Mesajlar
    5,526
    @Cihan ÇAĞLAYAN






    ilk konuk ben olmak isterim
    * Tuttum, taa içime oturttum seni...

  4. #14
    @TeacheR@ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    06.Ekim.2009
    Yer
    Zonguldak.
    Mesajlar
    1,089






    Alıntı Egitim Turkiye Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    ilk konuk ben olmak isterim
    tamam ilk konuk seni yaparız..

  5. #15
    özemali - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    19.Mayıs.2009
    Yer
    antalya
    Mesajlar
    484
    @özemali






    hadi sorun bakalım ilk adımı ben atayım .zor olmasın kimsenin gözünü korkutmayalım.

  6. #16
    özemali - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    19.Mayıs.2009
    Yer
    antalya
    Mesajlar
    484
    @özemali






    okurken mesaj atlamışım.ilk konuk egitim türkiyeye kolay gelsin
    Konu Cihan ÇAĞLAYAN tarafından (30.Ekim.2009 Saat 10:18 ) değiştirilmiştir.

  7. #17
    Emel Hoca - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    05.Mart.2009
    Yer
    Eskişehir
    Mesajlar
    13,301
    @Emel Hoca






    Konuk olabilirim.

  8. #18
    salihabaskal - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    09.Nisan.2009
    Yer
    yozgat
    Mesajlar
    2,161
    @salihabaskal






    öncelikle fikir için teşekkürler eğlenceli olacağına eminim



    Alıntı meltemyn Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    elbette konu senin canım. konuyuda sen açacaksın zaten. yalnız tabi ki böyle bir konu için baştan kararlar alınması gerek ki işin tadı kaçmasın sonra, saçma sapan bir hale gelmesin konu. bir de dediğim gibi güzel fikirler çıktı aramızda konuşurken, bunları da değerlendirmek istiyoruz bu vesileyle.
    meltem hocama katılıyorum soruların bazı sınırları olsun yanlış anlaşılmalar bile olsa kalp kırıcı bir durum çıkabilir....

    bu arada bende konuk olabilirm


    keşke hep çocuk kalsaydımda
    kalbim yerine
    dizlerim acısaydı
    ......




  9. #19
    Tuba KALAYCI (tuba07-1903) - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    10.Mart.2009
    Yer
    Şanlıurfa
    Mesajlar
    3,912
    @Tuba KALAYCI (tuba07-1903)






    Arkadaşımızın bu önerisini yönetici arkadaşlar konuşacağız..Ondan sonra ilgili konulara kimler konuk olmak istediklerini yazarlar arkadaşlar...
    İlginiz için teşekkür ederiz

  10. #20
    c@n@n - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    28.Ekim.2009
    Yer
    izmir
    Mesajlar
    15






    ben katılıyorum

YORUM BIRAKMAK İÇİN ÜYE OLMALISINIZ !

ÜYE OLMAK İÇİN TIKLA

Benzer Konular

  1. [Haftanın Konuğu] 2.Haftanın Konuğu - SEDA_ -
    By Cihan ÇAĞLAYAN in forum SERBEST KÜRSÜ
    Cevaplar: 37
    Son Mesaj: 17.Ağustos.2011, 23:07
  2. [Haftanın Konuğu] 6.Haftanın Konuğu - Ecrin58 -]
    By Cihan ÇAĞLAYAN in forum SERBEST KÜRSÜ
    Cevaplar: 35
    Son Mesaj: 01.Temmuz.2011, 22:27
  3. [Haftanın Konuğu] 4.Haftanın Konuğu -BeyazGüvercin ]
    By Cihan ÇAĞLAYAN in forum SERBEST KÜRSÜ
    Cevaplar: 16
    Son Mesaj: 23.Haziran.2011, 15:22
  4. [Haftanın Konuğu] 3.Haftanın Konuğu - okyanus75 -
    By Cihan ÇAĞLAYAN in forum SERBEST KÜRSÜ
    Cevaplar: 68
    Son Mesaj: 16.Haziran.2011, 17:32
  5. Cevaplar: 2
    Son Mesaj: 16.Ocak.2010, 18:48

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •  

Giriş

Facebook platformu Giriş