arkadaşlar bu formasyon hangi bölüm mezunlarına veriliyor yani hangi fakülte mezunlarına bide bu formasyonu alanlar kadrolu atanabiliyorlarmı?
eğer kadrolu atanabileceklerse eminim herkez okulöncesi ve pdr den alır formasyon ve bizden önce onlar atanır bizim bölümü hakkıyla kazanıp okuyanlara yazık olacak