Alıntı elif.sahin Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
arkadaslar yazılarınızı okuyorum hiç kacırmadan
bende bu yıl 3.sınıfa gectiğim icin buyuk ihtimalle bende ucretli calisicam
ama siziin yasadıgınız zorlukları okudukca daha bi hazırlıyoruz kendimizi koyde ogretmenlik olayına
nerde olursa olsun şgretmenlik çok kutsal bi görev ve herkesde olamıyor malesef
basvurularımı yapsamda bende bi ögretmen olsaydım öhrencilerim arkamdan minik minik kosup ögretmenim deselerdi bi okadar mutlu olucamki bakalım seneye belki bende yazarım bu baslık altına ğcretli zorluklarını
hayat çok garip gecen yıl yazmısım bu yazıyı buyılda calısmak kısmet oldu evet köyde calısmak zor gercekten helede diğer öğretmenlerle anlasamıyorsan ölum gibi geliyo onların yanına gitmek alıscam ama atlatıcam bu gunlerşi